Chip tuning leasewagen

TOP! Hier zat ik op te wachten. Rijd nu een 95PK sterke 3 pitter (AW). Niet snel maar in combi met de DSG toch niet ontevreden over dit grasmaaier motortje! Maar goed, 130PK is zeker welkom. Voornamelijk voor op de snelweg.

Is echt een aanrader! Heb ook nog gereden met pedal commander die gelijk de gasklep open zet. Dat rijdt ook wel lekker moet ik zeggen alleen heb ik die nog niet genomen maar wel een aanrader om gewoon even te testen. Qua vermogen merk je wel echt duidelijk het verschil nu.
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
  • Leuk
Waarderingen: MisterT en VM407
Zo heb ik het altijd gedaan, bij nu 4 auto's, zonder enig probleem. Dealer heeft er natuurlijk geen enkel belang bij onnodig moeilijk te doen en een klant te verliezen. Idd, gewoon open kaart spelen is het beste. Mijn Polo staat nu ook in het systeem met een aantekening mbt tuning en software updates.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Besart-S
Zo heb ik het altijd gedaan, bij nu 4 auto's, zonder enig probleem. Dealer heeft er natuurlijk geen enkel belang bij onnodig moeilijk te doen en een klant te verliezen. Idd, gewoon open kaart spelen is het beste. Mijn Polo staat nu ook in het systeem met een aantekening mbt tuning en software updates.
Het is uiteraard het beste dit te vermelden, maar ik ben het niet helemaal met je eens over klanten kwijt raken en garantie gevallen.
Het is namelijk zo dat als dit een serieus ernstig garantie geval is waarbij importeur of vw duitsland word in geschakeld je wel degelijk 0,0 te vertellen hebt als je getuned bent. en dan gaat het je gewoon poen kosten. en nee dit is geen fabeltje, gezien bij bekenden met Audi BMW en VW.
Kan je dealer je nog zo aardig vinden, als het een serieus geval is word dit aan importeur ook gemeld voor onderzoek.
komen ze er vanzelf wel achter
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ja, dat weet ik, klopt helemaal. Maar dat is een kwestie van risicoinschatting. En ik durf dat wel met een gerust hart aan. Mocht het gebeuren, pech gehad.
Overigens heb ik begrepen dat bij de tuning van de nieuwe Bosch Ecu in de 2.0 tsi, er niets zichtbaar is, omdat die niet via OBD plaatsvindt maar direct op de ECU. Je kunt dan dus de Ecu weer even origineel laten maken bij de tuner. Wel evengoed een hoop gedoe natuurlijk, hoop niet het te gaan meemaken.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Idd, dat doet niets met de dsg; die moet je apart laten aanpassen als je daar veranderingen in wil, bv wat betreft de opschakel momenten. Zit dus puur tussen de oren ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Idd, dat doet niets met de dsg; die moet je apart laten aanpassen als je daar veranderingen in wil, bv wat betreft de opschakel momenten. Zit dus puur tussen de oren ;)
Uiteraard zit dit niet puur tussen je oren, je blok levert meer koppel de auto rijd anders, en idd zal het al beter rijden met meer vermogen op de standaard dsg momenten, die dan idd niet zijn aangepast. Maar de auto gedraagt zich wel degelijk anders, en voelt beter ook met de response van het gaspedaal heb je al een andere auto, dat zit niet tussen je oren
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ja, in die zin natuurlijk wel. Met aangepaste DSG rijdt het nog fijner. Ik vind het wel een must in combinatie met tuning, zeker met een DSG7 in de 1.0
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!