Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kan ik dat ook naderhand later plaatsen nadat de bumper erop zit? of moet dit vooraf gebeuren?![]()
Koplamp Sproeier Volkswagen Polo - VALEO
Gebruikte Volkswagen Polo Koplamp Sproeier Merk onderdeel VALEO Garantie 12 mnd, Bouwjaar 2013, Classificatiecode A2, Uitvoering Hatchback Aangeboden door Klein Gunnewiek Autodemontage & Motorentechniekwww.onderdelenlijn.nl
Zoals dit moet je hebben.
Vooraf, zit merendeel achter de bumper gemonteerdkan ik dat ook naderhand later plaatsen nadat de bumper erop zit? of moet dit vooraf gebeuren?
vandaag bumper gemonteerd maar ik wou de oude mistlampen op de nieuwe zetten maar die passen niet kutzooi. dus helaas volgende keer weer eraf halen om gti 6c mistlampen erop te zetten. ik moet ze eerst bestellenVooraf, zit merendeel achter de bumper gemonteerd
Misschien een dealtje maken met de dealer ivm verkeerde bumper, misschien krijg je een mooi prijsjevandaag bumper gemonteerd maar ik wou de oude mistlampen op de nieuwe zetten maar die passen niet kutzooi. dus helaas volgende keer weer eraf halen om gti 6c mistlampen erop te zetten. ik moet ze eerst bestellen
Nee ik koop tweedehands. Online hoef geen orginele.Misschien een dealtje maken met de dealer ivm verkeerde bumper, misschien krijg je een mooi prijsje
Ik heb een gti 6c voorbumper hoe zitten het met dieIk weet dat ik soms wat overdrijf qua 'OEM of niks' maar als je voor een voorbumper gaat... zou ik wel OEM nemen. Ik ken er genoeg die begonnen zijn met een imitaitie R-Line voorbumper en daarna uit puur verdriet een originele gehaald hebben. De pasvorm was niet altijd super, zeg maar...
Volgende keer je huiswerk beter doen. Naar mijn mening bestelt een dealer niet zomaar een verkeerde bumper, je had ook een onderdeel nummer kunnen opgeven. Je ziet bij het ontvangen van de bumper bij de dealer niet het verschil tussen een GTI en R line bumper?vandaag bumper gemonteerd maar ik wou de oude mistlampen op de nieuwe zetten maar die passen niet kutzooi. dus helaas volgende keer weer eraf halen om gti 6c mistlampen erop te zetten. ik moet ze eerst bestellen
Dan ben ik abuis... wat dat betreft.Dat is niet helemaal correct, zijn 6R/6C blue GT mistlampen passen wel in een 6R/6C R-Line bumper.
De originele 6C GTI bumper zal prima passen.
Blue gt lampen passen niet in een gti 6c bumperDat is niet helemaal correct, zijn 6R/6C blue GT mistlampen passen wel in een 6R/6C R-Line bumper.
De originele 6C GTI bumper zal prima passen.
Nee hoor heb mist lampen besteldToch maar weer de bekende hamer erbij pakken?
6C0941777B / 6C0941778BIk ben nog opzoek naar deze onderdeel van de 6c gti bumper het is een soort driehoekje die erin moet naast de mistamp iemand enige idee hoe het heet?
je bent een levensredder ik zoek dit al uren!!!!6C0941777B / 6C0941778B
het is de bovenkant die stuk is niet de zijkant clipjes. letterlijk als je voor de auto staat van links naar rechts is het de 3e clip. dus die kan je vervangen?Het klink vanzelfsprekend maar de bumperhouder die aan de zijkant zit vervangen![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.