boordcomputer geeft mph ipv kmh

ik heb ook een volkswagen polo gekocht uit 2008, ik heb links onder de toureteller in het klein de tijd staan, deze kan ik verandere in andere dingen door op de rechter hendel de 2 knopjes te gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar om het middelste schermpje te laten oplichten, zover ik weet moet dit kunnen. wie kan mij helpen?

Zit er wel een Multi functie teller in?
dus niet van die blokken lampjes in het midden (koelvloeistof olie acculampje),
maar een (antiek) lcd'tje in het midden?

Het is inderdaad zoals @DeeOow het al beschrijft. Er zijn diverse teller geleverd in de 9N/9N3, waarvan de FIS teller met volledig display de meest luxe variant is. Deze FIS teller heeft een onderdeelnummer eindigt op 840/841/842 (De laatste is dan weer voor de GTI). Zie onderstaand voorbeeld.

umbauten-polo-r-61691-7968.jpg

Vervolgens heb je de gewone teller zonder display in het midden, maar een mat vlak waar diverse icoontjes op zullen lichten.

polo-9n3-united-vw-polo-9n3-57001-2386.jpg

En dan is er nog een variant voor de automaat, waar een heel klein display is dat de versnelling aan zal geven.

Polo-4-Komiinstrument.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!