boordcomputer geeft mph ipv kmh

Op je teller zitten 2 knoppen, linkse knop moet je hebben dacht ik en deze moet je indrukken tot mph gaat knipperen. dan zou het weg moeten zijn.
Je ziet eerst je tijd gaan knipperen en vervolgens ook hoelang je gereden hebt, daarna aantal kn's tot service beurt en dan komt tie bij het scherm van mp/h dit moet je volgens mij bevestigen met de rechtse toets.
Daarna zie je weer je kilometerstand en kan je via je ruitenwisserhendel naar groot display km/h
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Heb bij mij van alles geprobeerd maar is niet gelukt om naar km per uur te zetten
Ook de garage geeft aan dat het niet verzet kan worden
als het je wel lukt hoor ik graag hoe
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Ik zie het al, Australische Polo gekocht....

Serieus:
Als je duits spreekt (of beheerst bent in Google Translate) zou dit kunnen werken:
Hii

Sry habe mich vielleicht falsch ausgedrückt.

Am Combi sind 2 Tasten. Da drückst du bei Zündung ein die linke Taste also in dem Falle die Nummer 1 danach blinkt oben die Stundenanzeige danach nochmal drücken dann blinkt die Minuten anzeige. Bei nochmaligem drücken siehst du nun wie der Gesamtkilometer blinkt, jetzt drückst du die Taste 2
zwink.gif
und du hast entweder Mph oder Km.

Bron:
http://www.polotreff.de/forum/t/179883
 
alternatieve snelheidsmeter kan niet met knopjes oid veranderd worden. Schijnt dat je in vcds het land moet wijzigen om dit naar km/h te krijgen.
Heb eigenlijk nog niemand gehoord die hiermee succes heeft gehad.

hoeft niet met een tester de beschrijving zoals steefaaanstb aangeeft is de juiste manier
hier mee moet het lukken
staat volgens mijn ook in het instructie boekje geval van RTFM
grt donna
 
Het is dat ik in het begin elk knopje bij de polo meerdere malen heb ingedrukt om te weten wat het zou doen. Anders had ik het ook niet geweten.

Blij dat ik ook eens mijn steentje heb bij kunnen dragen!
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
HET IS GELUKT!
na 11 maanden met de polo zag ik inderdaad de snelheid in het bovenste deel van het digitale dashbord deel.
toevallig schakelde ik er langs met het knopje van de ruitenwisserhendel.
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
ik heb ook een volkswagen polo gekocht uit 2008, ik heb links onder de toureteller in het klein de tijd staan, deze kan ik verandere in andere dingen door op de rechter hendel de 2 knopjes te gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar om het middelste schermpje te laten oplichten, zover ik weet moet dit kunnen. wie kan mij helpen?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
ik heb ook een volkswagen polo gekocht uit 2008, ik heb links onder de toureteller in het klein de tijd staan, deze kan ik verandere in andere dingen door op de rechter hendel de 2 knopjes te gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar om het middelste schermpje te laten oplichten, zover ik weet moet dit kunnen. wie kan mij helpen?
Zit er wel een Multi functie teller in?
dus niet van die blokken lampjes in het midden (koelvloeistof olie acculampje),
maar een (antiek) lcd'tje in het midden?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!