Bochtverlichting

Goedemiddag, ik heb een polo tsi gekocht met bouwjaar 2011. Nu vraag ik mij af of ik bochtverlichting heb en in welke stand deze te activeren is.
 

Bijlagen

  • 1B67085F-6C88-45AF-B651-C84C02E6B951.jpeg
    1B67085F-6C88-45AF-B651-C84C02E6B951.jpeg
    52.7 KB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Hi Rens,

Allereerst even kijken of je Überhaupt mistverlichting voor hebt.
Geen mistlicht voor? - jammer, dan zou je deze eerst moeten laten inbouwen etc. (aan de afbeelding van jou te zien heb je mistverlichting) Ik heb een polo uit 2012, ik vermoed dat het hetzelfde electronicamodel is.

Als je mistlicht voor hebt, Zoals op mijn geüploade afbeelding te zien is (rechter mistlicht staat aan door het insturen naar rechts). dan zet je je verlichting op dimlicht en je knipperlicht L of R aan OF je stuur naar L of R. Dan zou de bochtverlichting aan moeten gaan, zo niet, dan staat de functie uitgeschakeld. het is een kwestie van OBD11 of VCDS om deze "aan te vinken". Letterlijk en figuurlijk ;)

Mocht je in Brabant wonen of de mogelijkheid hebben om hierheen te komen kan ik je helpen. Ik heb OBD11 met longcoding functie.

Groetjes!
 

Bijlagen

  • 1626613528401.png
    1626613528401.png
    148.6 KB · Weergaven: 21
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Rensguchte
Hi Rens,

Allereerst even kijken of je Überhaupt mistverlichting voor hebt.
Geen mistlicht voor? - jammer, dan zou je deze eerst moeten laten inbouwen etc. (aan de afbeelding van jou te zien heb je mistverlichting) Ik heb een polo uit 2012, ik vermoed dat het hetzelfde electronicamodel is.

Als je mistlicht voor hebt, Zoals op mijn geüploade afbeelding te zien is (rechter mistlicht staat aan door het insturen naar rechts). dan zet je je verlichting op dimlicht en je knipperlicht L of R aan OF je stuur naar L of R. Dan zou de bochtverlichting aan moeten gaan, zo niet, dan staat de functie uitgeschakeld. het is een kwestie van OBD11 of VCDS om deze "aan te vinken". Letterlijk en figuurlijk ;)

Mocht je in Brabant wonen of de mogelijkheid hebben om hierheen te komen kan ik je helpen. Ik heb OBD11 met longcoding functie.

Groetjes!
Hoi bedankt voor de reactie!
Bij het testrijden had ik inderdaad mistverlichting! Ik haal de auto op 14 augustus op, dus ik zal dan even savonds moeten kijken naar de bochtverlichting.
ik woon in Gelderland, maar als hij niet aan gaat dan overweeg ik om langs te komen!
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: MessiBanani
Hi Rens,

Allereerst even kijken of je Überhaupt mistverlichting voor hebt.
Geen mistlicht voor? - jammer, dan zou je deze eerst moeten laten inbouwen etc. (aan de afbeelding van jou te zien heb je mistverlichting) Ik heb een polo uit 2012, ik vermoed dat het hetzelfde electronicamodel is.

Als je mistlicht voor hebt, Zoals op mijn geüploade afbeelding te zien is (rechter mistlicht staat aan door het insturen naar rechts). dan zet je je verlichting op dimlicht en je knipperlicht L of R aan OF je stuur naar L of R. Dan zou de bochtverlichting aan moeten gaan, zo niet, dan staat de functie uitgeschakeld. het is een kwestie van OBD11 of VCDS om deze "aan te vinken". Letterlijk en figuurlijk ;)

Mocht je in Brabant wonen of de mogelijkheid hebben om hierheen te komen kan ik je helpen. Ik heb OBD11 met longcoding functie.

Groetjes!
Goedemorgen, staat dit aanbod nog?
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Kan je checken door de auto in zn achteruit te zetten, dan gaat de bochtenverlichting ook aan. (In VCDS kan je overigens ook de graden instellen van je stuuruitslag voordat ze aangaan ook wel grappig!
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!