bluepolo6R :: 2010 Volkswagen polo 6R 3drs

polo verlaagd

zo gisteren is het schroefset er onder gemaakt (met dank aan bas)
hij is zo ongerveer 70mm verlaagd, maar nu raak ik met mn voorbanden
de wielkasten bij een klein hobbeltje dus hij gaat nog iets omhoog binnenkort.
 

Bijlagen

  • IMAG0127.jpg
    IMAG0127.jpg
    94.7 KB · Weergaven: 44
  • IMAG0128.jpg
    IMAG0128.jpg
    93.9 KB · Weergaven: 44
Mooi laag! maar uhm is het de hardheid-regelbare of gewone versie ? anders is hem harder zetten ook een optie ipv omhoog te draaien :) want mij lijkt het dat je bodemvrijheid echt geen probleem is op wat hij nu staat..
 
Het is een v-maxx schroefset die niet instelbaar is qua hardheid. Over dat aanlopen moet hij zich niet druk maken. Dat plastic slijt vanzelf weg :)

V-maxx heeft ook de Xxtreme variant die wel in hardheid regelbaar is, dus waarschijnlijk daarom de vraag van webcrtor ;)
Maargoed, ook verlagen kriebelt bij mij nu weer heel erg als ik dit resultaat zie Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
het valt nog helemaal niet tegen met het comfort, rijd nog best goed zo.

het is idd een schroefset zonder hardheid verstelling.

haha ja dat plastic slijt wel, maar de schroefjes zijn in mn banden aan het slijten en dat hoeft van mij niet ;)
ik zou dan kunnen kiezen voor getrokken banden maar ja deze banden zijn nog als nieuw, dus dat doe ik nog maar niet.

ik schroef hem gewoon een klein beetje omhoog dan is het wel goed denk ik :)
 
Zo, dat staat lekker dik!! :lol:
Jammer dat de banden aanlopen...
Overigens: het complete plaatje is ook erg fraai. Kleur van de Polo, de velgen, de gelakte remklauwen. Top! :grin:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!