bluepolo6R :: 2010 Volkswagen polo 6R 3drs

zo vandaag eindelijk m'n nieuwe polo gehaald.
het is helemaal hoe ik het had verwacht. Big Grin Big Grin

hier alvast een (slechte) foto, met m'n mobiel gemaakt
morgen als het licht is komen er meer foto's en duidelijker.

SP_A011111.jpg
 
Re: nieuwe polo 6r

zo vandaag eindelijk m'n nieuwe polo gehaald.
het is helemaal hoe ik het had verwacht. Big Grin Big Grin

hier alvast een (slechte) foto, met m'n mobiel gemaakt
morgen als het licht is komen er meer foto's en duidelijker.

SP_A011111.jpg


zo en hier de nieuwe betere foto's

100_1362.jpg

100_1363.jpg

100_1364.jpg

100_1365.jpg

100_1366.jpg

100_1367.jpg

100_1368.jpg

100_1369.jpg



de dingen die ik er in de toekomst aan wil gaan doen zijn:
radio/nav. systeem van vw.
subwoofer inbouwen.
17'' velgen met zomerbanden, dan gaan op deze 15'' winterbanden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: nieuwe polo 6r

Maik zei:
Kijk eens aan, mooie kleur en een goede keus om meteen voor een highline te gaan. vind die er toch een stukje beter uitzien ;)

ja idd, ik wou eerst voor de comfortline gaan maar dan had ik er nogal veel opties bij,
en dan zat ik net onder de prijs van de highline. dus heb ik voor de highline gekozen en heb ik er nog meer opties bij dan ik wou.

de opties die ik er nu nog bij had genomen zijn
sport onderstel.
en bochtenverlichting.
 
Re: nieuwe polo 6r

wow Big Grin had de 3deurs nog niet op een echte foto gezien (alleen de gepubliceerde van vw zelf) maar dat ziet er toch nog ff dikker uit als de 5 deurs!

leuke opties, en leuke plannen! misschien nog een idee om een mooi bescheiden uitlaatsierstukje te kopen? dat is het enige wat ik karig vindt aan de 6R, bij de 9N(3) zit alles origineel lekker onder de bumper Big Grin
 
Re: nieuwe polo 6r

Johan zei:
wow Big Grin had de 3deurs nog niet op een echte foto gezien (alleen de gepubliceerde van vw zelf) maar dat ziet er toch nog ff dikker uit als de 5 deurs!

leuke opties, en leuke plannen! misschien nog een idee om een mooi bescheiden uitlaatsierstukje te kopen? dat is het enige wat ik karig vindt aan de 6R, bij de 9N(3) zit alles origineel lekker onder de bumper Big Grin

nee ik ga er geen sierstukje op zetten. de pijp is orgineel al best groot.
en ik vind het ook wel mooi zo. ik vind het bij de 9N(3) niet zo mooi
een uitlaat hoort toch bij de achterkant van een auto vind ik.
 
Re: nieuwe polo 6r

afgelopen week is m'n linker zijkant helemaal overgespoten :( .

ik kwam er toevallig achter toen hij in de zon stond, toen zag ik kleurverschil tussen het
achter scherm en de deur, dus ben ik terug gegaan naar de dealer en die vonden het ook al heel vreemd hoe dat kon, toen is er een lak expert gekomen en die heeft beslist dat de hele zijkant overgespoten moest worden. dus hij is weer net terug van de dealer en het ziet er stukken beter uit nu Big Grin Big Grin . hier nog een foto daar is het een beetje op te zien.
100_1914.jpg


en ik heb ook nog een rnc 510 look in gebouwd.
P140510_1954.jpg
 
Re: nieuwe polo 6r

ja idd, maar als je een auto nieuw koopt bij vw. krijg je er 3 jaar kleur garantie bij. hij is nou 9 maanden oud, dus dan kan het wel denk ik.

en de radio lijkt idd heel veel op de originele, hij heeft alleen 1 nadeel :( hij gaat niet automatisch aan en hij slaat bijna niks op. verder is het een hele fijne radio
 
Re: nieuwe polo 6r

PoloBas zei:
Dat is pas Service zeg, het voordeel dat je auto pas 9 maanden oud is ook handig dan heb je niet zon last van kleurverschil met spuiten. :cool:

ja idd, je ziet nou helemaal geen kleur verschil meer, ze hadden hem nog helemaal in de wax gezet en van binnen ook helemaal schoongemaakt. echt een super goede service ja.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!