bluepolo6R :: 2010 Volkswagen polo 6R 3drs

Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Dat is GVD KUT!!! Dat het zo makkelijk zou zijn om in de Polo te komen had ik niet gedacht :O

Misschien beter om de foto van de deur niet te plaatsen hier?? Je zou eens iemand op ideeen brengen?
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Op de brandstapel ermee die klote dieven !!!
Schandalig dingen stelen waar een ander hard voor moet werken.

Ik zit echt met je in man, hoop dat het goedkomt en niet opnieuw gebeurd.
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Bas zei:
Dat is GVD KUT!!! Dat het zo makkelijk zou zijn om in de Polo te komen had ik niet gedacht :O

Misschien beter om de foto van de deur niet te plaatsen hier?? Je zou eens iemand op ideeen brengen?

Ik hoop dat de admins ervoor kunnen zorgen dat gasten op dit forum niet overal kunnen kijken, want onder de gasten kan ook het dievengilde zitten!! Want ik zie nog regelmatig dat er gasten op het forum aanwezig zijn en dus ook overal mogen kijken en meelezen...
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Er schijnt een beschermplaat voor de RNS510 te zijn, aangezien er in de nieuwe Passats deze ook gemonteerd worden en dus ook gejat, op de exact zelfde manier als bij bluepolo6r....Het schijnt een nieuwe trend te zijn.... :?
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

RNS Navi Lock heet dat en kost 199 euro om bij de dealer in te bouwen
ik weet dat het beschikbaar is voor de Golf en Passat maar voor de Polo zal het waarschijnlijk ook wel ingebouwd kunnen worden.
misschien gelijk een tip voor de moderators/beheerders van MyPolo.nl --> wat Polootje hierboven zegt...
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Klopt, en dat zal ook zo blijven. Dat is iets wat we niet willen veranderen ivm de openheid van het forum. Verder is het algemeen bekend dat je op deze manieren in div auto's in kunt breken.
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Ik denk ook al zou je het beveiligen het geen zin heeft...iemand kan nog altijd een account aanmaken en alsnog de forum bezoeken...we kunnen alleen maar voorzorgsmaatregelen nemen bijv die navi lock + niet in vage wijken parkeren. liever paar euro extra betalen en veilig parkeren.
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Het is idd waar dat iedereen hier mee kan kijken, en dat willen we idd niet veranderen (we hebben al veel leden hier die al weken meekijken voor ze zich registreren.. als we ze geen gasten toegang geven kunnen ze niet zien wat voor een leuk forum we zijn en registreren ze zich waarschijnlijk nooit..)

Ik ken ook geen auto-forums waarbij je niet mee kunt kijken zonder je te registreren eigenlijk..

Verder graag weer ontopic; mocht iemand verder willen discuseren over dit onderwerp, maak maar een appart topic aan!
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

zo de velgen zijn er vandaag onder gegaan Big Grin Big Grin
ik vind het echt super mooi geworden.
lekkere breede wieltjes dat is beter dan die 15 inchers
snel een fototje gemaakt voor op de site

het lijkt alleen wel dat hij wat hoger staat.

[resize=600:30fjee4t]http://i262.photobucket.com/albums/ii94/dickdickmans/SAM_0059.jpg[/resize:30fjee4t]
 
Re: Bluepolo6r, Blauwe Polo 6R

Velgen zien er netjes uit!!
Weer iets moois dat je niet overal tegenkomt!

Hoorde van Jeroen dat je maandag ook meegaat?? Klopt dat..
Kon namelijk nergens je naam terug vinden in de lijst.

Gr Joris ( Drunen ) ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!