Klopt, RCD210 had 1 aansluiting, daarna heb ik een RCD310 gehad die had twee aansluitingen, heb gewoon 1 aansluiting erop gezet en het werkte perfect, nergens last van gehad. Daarna een RNS310 eringebouwd en die heeft ook 2 aansluitingen, ook hier heb ik de gewone aansluiting erop gezet, en ik heb nergens last van, heb altijd en overal goed signaal.majinbuu zei:Hoe heb je de gewone antenne aangesloten ?, aangezien een rcd 210 een enkele aansluiting heeft en een rns 310 een dubbele ?.
BlackPoloBM zei:Huh, ik kom er nu opeens achter dat Sallie mij een RNS315 heeft verkocht in plaats van een RNS310.
Ik zat even op Google de foto's te bekijken, en het is volgens mij een 315!
Nog BETER!!!!
BlackPoloBM zei:Huh, ik kom er nu opeens achter dat Sallie mij een RNS315 heeft verkocht in plaats van een RNS310.
Nog BETER!!!!
sallie zei:BlackPoloBM zei:Huh, ik kom er nu opeens achter dat Sallie mij een RNS315 heeft verkocht in plaats van een RNS310.
Nog BETER!!!!
Enige dat ik weet is dat hij komt uit een GTI van augustus 2011
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.