BlackPoloBM!!

Re: BlackPoloBM Fotoshoot Pagina 7.. RNS310 Systeem!!!

majinbuu zei:
Hoe heb je de gewone antenne aangesloten ?, aangezien een rcd 210 een enkele aansluiting heeft en een rns 310 een dubbele ?.
Klopt, RCD210 had 1 aansluiting, daarna heb ik een RCD310 gehad die had twee aansluitingen, heb gewoon 1 aansluiting erop gezet en het werkte perfect, nergens last van gehad. Daarna een RNS310 eringebouwd en die heeft ook 2 aansluitingen, ook hier heb ik de gewone aansluiting erop gezet, en ik heb nergens last van, heb altijd en overal goed signaal.
 
Re: BlackPoloBM Fotoshoot Pagina 7.. RNS310 Systeem!!!

haha ik vind hem ook goed werken!! Big Grin

blijft chill ipv kloten met je telefoon of losse tom tom ;)

sinds dat ik de nieuwe V3 kaarten word de A2 tenminste goed weergegeven haha ;)
 
Re: BlackPoloBM Fotoshoot Pagina 7.. RNS310 Systeem!!!

BlackPoloBM zei:
Huh, ik kom er nu opeens achter dat Sallie mij een RNS315 heeft verkocht in plaats van een RNS310.

Ik zat even op Google de foto's te bekijken, en het is volgens mij een 315!

Nog BETER!!!!


zou je er niet tevreden over zijn zou ik kunnen overwegen hem wel te ruilen voor een RNS310 hahahahaha ;)

groeten ger
 
Re: BlackPoloBM Fotoshoot Pagina 7.. RNS310 Systeem!!!

BlackPoloBM zei:
Huh, ik kom er nu opeens achter dat Sallie mij een RNS315 heeft verkocht in plaats van een RNS310.

Ik zat even op Google de foto's te bekijken, en het is volgens mij een 315!

Nog BETER!!!!

Enige dat ik weet is dat hij komt uit een GTI van augustus 2011 :)
 
Re: BlackPoloBM Fotoshoot Pagina 7.. RNS310 Systeem!!!

sallie zei:
BlackPoloBM zei:
Huh, ik kom er nu opeens achter dat Sallie mij een RNS315 heeft verkocht in plaats van een RNS310.

Ik zat even op Google de foto's te bekijken, en het is volgens mij een 315!

Nog BETER!!!!

Enige dat ik weet is dat hij komt uit een GTI van augustus 2011 :)

Het is een RNS310 volgens mij. Ik dacht dat de 315 een ander uiterlijk had, maar kennelijk zien ze er hetzelfde uit, weet het verschil niet eens.

Wat ik wel weet is dat dat ding een van de beste updates is van mijn auto Big Grin

Heb de GPS antenne vandaag vanachter het dahsboard gehaald en links van de hoedenplank achterin geplaatst met een dubbelzijdig plaksticker. Draad heb ik zelf goed weggewerkt en er is niks van te zien. Zeer goed ontvangst heb ik nu!!
 
Ik heb een multifunctionele GTD stuur besteld!!!!

Als alles goed gaat dan kan ik m zaterdag laten monteren!!

vw_stwc_parrot_c2-1.jpg


Ik heb deze besteld, maar dan met zwarte stiksels. Dat past beter bij de rest van mijn auto Big GrinBig Grin
 
Re: BlackPoloBM!! MF GTD Stuur besteld!!

400 Euro kost de stuur met airbag. Als je je oude stuur en airbag kunt verkopen voor een leuk bedrag dan valt het denk ik wel mee.

Linkerkant werkt volledig. Dus telefoonfunctie als je bluetoothmodule hebt.
Volume van je radio, terug of volgende nummer.

Rechterkant werkt links en recht van je boordcomputer. Boven en beneden niet omdat onze boordcomputer ook geen boven en benedenfunctie heeft.

Navigatie op het stuur werkt ook niet, maar zie daar het nut er niet van in.

Heb m besteld bij Polofreak, lid hier.

Heb m eigenlijk meer besteld voor het oog. In de avond geven de knoppen net als alle andere knopjes op je dashboard rood licht. Wauwie.
 
Re: BlackPoloBM!! MF GTD Stuur besteld!!

Jammer, stuur kon er afgelopen zaterdag niet op, omdat de monteur een ongelukje had.

Dinsdag plan ik een nieuwe afspraak voor m'n GTD stuur.

Heb wel een kleine aanpassing aan mijn auto gedaan.

LED dagrijverlichting. Super vet! Big Grin

En ik heb net 2 minuten geleden een eerste aankoop via E-bay gedaan.

Osram nightbreaker plus H7 set voor 18 Euro.

Is dit een redelijke prijs?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!