BlackPoloBM!!

Re: BlackPoloBM!! MF GTD Stuur besteld!!

Ja, ik weet niet of er mensen zijn die hun lampen hebben verwisseld zonder dat ze hun units eruit hadden gehaald, maar tot nu toe heb ik nog niemand gehoord die ze erin heeft gekregen zonder de units eruit te halen.

Als je de units eruit kan halen is het zo gepiept, maar ik heb t door een mede forummer gedaan omdat ik niet technisch ben en alles sloop.

Het was binnen 10 minuten klaar.

Ik heb helaas geen foto's van voor het verwisselen en na het verwisselen van de lampjes.

Ik kan alleen zeggen dat het lichtbeeld met 70 procent is toegenomen.
 
Aha, ik had maar niet naar R'dan moeten verhuizen. Toen ik in Ede woonde, was alles zo ver weg, alles zat in de Randstad, nu woon ik in de Randstad en is weer alles zo ver weg haha.

Ik heb vandaag afgesproken met Bas. tis wel 320 km rijden, maar dan heb je ook wat Stick Out Tongue

Haha, heb er meteen een date aan vastgeplakt in Venlo Stick Out Tongue
 
van Highline ondergrill monteren naar verpleegsters Stick Out Tongue? waar is het verband!?!?!? hahahaa

maar heb je ook de Highline Grill BlackPoloBM? of de GTI grille? of ben je tevreden met je PoloBM grill?
 
Hey KYC,

ik heb nog steeds de BM grill met de BM logo er nog op. Ik ben er nog tevreden over. Misschien dat ik ooit de BM logo eraf ga halen, maar daar twijfel ik nog over. De GTI grill vind ik wel heel mooi, maar de letters verpesten hem, en als je de letters erafhaalt dan hou je een lelijk honinggraat over. En dan moet je ween een logo verzinnen die daar overheen moet, no thanks. Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!