Bestaan er al Dynamische achterlichten polo AW?

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Dit gaat over achterlichten, maar mooi koplampen man, ik heb die ook besteld.
Is het inbouwen makkelijk?

Beste
Ja.!,, Je hebt gelijk !
Ze zijn heel erg makkelijk in te zetten
2 schroefjes los draaien aan de bovenkant
Even aan de onderkant een doekje neer leggen voor het beschermen van de koplamp en bumber
Even voorzichtig frikken bij de radiator want aan de onderkant van de koplamp zitten klemmetjes
En voorzichtig losmaken
Stekker eruit en hij is los
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Beste
Ja.!,, Je hebt gelijk !
Ze zijn heel erg makkelijk in te zetten
2 schroefjes los draaien aan de bovenkant
Even aan de onderkant een doekje neer leggen voor het beschermen van de koplamp en bumber
Even voorzichtig frikken bij de radiator want aan de onderkant van de koplamp zitten klemmetjes
En voorzichtig losmaken
Stekker eruit en hij is los

Ja, heb verschillende filmpjes ervan gezien. Zien er echt gaaf uit! Zijn ook te koop op AliExpress die lampen. De koplampen eruit halen en er opnieuw inzetten is niet zo moeilijk nee, moet je ook doen om een simpel halogeen lampje te vervangen. Is gewoon plug&play toch? Stekker los van oude koplamp en stekker erin en koplamp erin en that's it toch? Geen storingen op boordcomputer etc geloof ik?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ja, heb verschillende filmpjes ervan gezien. Zien er echt gaaf uit! Zijn ook te koop op AliExpress die lampen. De koplampen eruit halen en er opnieuw inzetten is niet zo moeilijk nee, moet je ook doen om een simpel halogeen lampje te vervangen. Is gewoon plug&play toch? Stekker los van oude koplamp en stekker erin en koplamp erin en that's it toch? Geen storingen op boordcomputer etc geloof ik?

Beste

Ja klopt
Ze zijn echt heeeeel erg gaaf
:sunglasses:
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Beste

Ja klopt
Ze zijn echt heeeeel erg gaaf
:sunglasses:

Er word het volgende vermeld op de site waar die lampen verkocht worden

" This product may require a wiring harness / adapter for your vehicle to be compatible. Different specifications require different plugs. These operate on 10 pin plugs. "

Je hebt toch geen andere plugs of iets nodig dacht ik, gewoon rechtstreeks aansluiten op originele stekker toch? Die tekst verward me een beetje.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Er word het volgende vermeld op de site waar die lampen verkocht worden

" This product may require a wiring harness / adapter for your vehicle to be compatible. Different specifications require different plugs. These operate on 10 pin plugs. "

Je hebt toch geen andere plugs of iets nodig dacht ik, gewoon rechtstreeks aansluiten op originele stekker toch? Die tekst verward me een beetje.
Als je kijkt naar de afbeelding van de plug op Ali, dan is die volgens mij gelijk aan de plug in je huidige koplampunits. Wat ik me wel afvraag is of je met deze aftermarketoplossing door de APK komt.
 
Als je kijkt naar de afbeelding van de plug op Ali, dan is die volgens mij gelijk aan de plug in je huidige koplampunits. Wat ik me wel afvraag is of je met deze aftermarketoplossing door de APK komt.

Denk het niet. Ook moet de elektrische hoogteregeling niet vervallen, weet niet of dat behouden blijft namelijk. Als die vervalt is het sowieso afkeur. Had ook op mijn oude Polo 6n hoogteregeling, werd APK afgekeurd omdat er een andere unit in zat die geen motortje had om ze te verstellen. In die tijd was elektrische hoogteregeling niet standaard, dus vond het een beetje overbodig die afkeuring. Er werd mij verteld, dat als ik de hoogteregeling schakelaar gewoon had afgeplakt met wat tape ofzo, hij wel door de keuring was gekomen, dan was het blijkbaar niet verplicht. Vreemd verhaal.

Aan de andere kant, mijn eerste APK is pas in 2024, dus heb nog wel even.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Wat betreft die aftermarket koplampen met dynamische knipperlichten, je hebt behalve LED ook Xenon uitvoering, en ook keuze uit verschillende kleurtemperaturen, op AliExpress teminste:

Daar hebben we @joosspekloos voor
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Er word het volgende vermeld op de site waar die lampen verkocht worden

" This product may require a wiring harness / adapter for your vehicle to be compatible. Different specifications require different plugs. These operate on 10 pin plugs. "

Je hebt toch geen andere plugs of iets nodig dacht ik, gewoon rechtstreeks aansluiten op originele stekker toch? Die tekst verward me een beetje.
Als je kijkt naar de afbeelding van de plug op Ali, dan is die volgens mij gelijk aan de plug in je huidige koplampunits. Wat ik me wel afvraag is of je met deze aftermarketoplossing door de APK komt.


Beste

het is geen afkeur apk
Omdat de hoogte regeling gewoon werkt volgens de oude manier
En het is gewoon plug en play
Alles past en werkt zoals het hoort
Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Zo donker als ze op de afbeelding hier worden weergegeven zijn ze lange na niet. Op de afbeelding lijken het meer smoke achterlichten. Ze zullen zich altijd blijven herroepen op het feit dat kleuren etc op schermen kunnen afwijken.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200909-220931_Chrome.jpg
    Screenshot_20200909-220931_Chrome.jpg
    139.9 KB · Weergaven: 27
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Zo donker als ze op de afbeelding hier worden weergegeven zijn ze lange na niet. Op de afbeelding lijken het meer smoke achterlichten. Ze zullen zich altijd blijven herroepen op het feit dat kleuren etc op schermen kunnen afwijken.
Ze zullen zich eerder herroepen op het feit dat Black Line LED achterlichten niet dezelfde achterlichten zijn als donkerrode LED achterlichten. De black Line is veel donkerder dan de donkerrode LED achterlichten. Zoals Uranograu al zei: black line LED achterlichten zijn een accessoire en dus niet fabrieksaf te krijgen in NL.
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Ze zullen zich eerder herroepen op het feit dat Black Line LED achterlichten niet dezelfde achterlichten zijn als donkerrode LED achterlichten. De black Line is veel donkerder dan de donkerrode LED achterlichten. Zoals Uranograu al zei: black line LED achterlichten zijn een accessoire en dus niet fabrieksaf te krijgen in NL.

Oh zo! Ik dacht dat deze gelijk waren aan de LED achterlichten optie in de configurator. Verklaart ook het grote prijsverschil wel. Dacht ik dus even Black Line achterlichten te hebben, mooi niet.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Blackline achterlichten zijn niet donkerder dan de standaard achterlichten. De Blackline is niet meer als dat de chrome randjes in de achterlichten niet meer chrome zijn maar zwart.

Zie hier de verschillen. Bouw ze regelmatig in en heb dit gemaakt om duidelijk te maken wat het verschil is en met pijlen aan gegeven

62549129_2687067828030195_6133739423591825408_o.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Axel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!