Bestaan er al Dynamische achterlichten polo AW?

Hallo, ik ben al paar keer opzoek geweest naar achterlichting met dynamische pinkers voor de polo aw 2019. Vind de orginele pinker maar een beetje saai. Iemand suggesties?
mvg Axel
 
Volkswagen  Polo AW R-line 2019  1.0 95pk 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ome Ali heeft deze sinds kort: https://nl.aliexpress.com/item/4000668696821.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.505a2e0ehVe62n

Benieuwd naar de kwaliteit, dus als je ze besteld, laat het vooral weten :)
Diezelfde style led achterlichten zijn er al een tijdje voor de 6r/6c en de dynamische knippers werken verrassend goed. Volgensmij zijn ze van hetzelfde merk. Heb ze vaker in het echt mogen aanschouwen. Er zijn ook andere led achterlichten voor de 6c oa maar daar werken de dynamische knippers toch een stuk minder soepel van.
 
Polo  6c  Verkocht 
Nice! Wat ik wel mooi vind van de originele LED (zonder dynamische blinkers) is dat de zijkanten van de achterlichten ook worden verlicht.
Is er zo iets ook voor de knippers in de spiegel voor de Polo AW , dynamische blinkers kon het niet zou gauw vinden op Ali.
Klopt, dat vond ik ook wel het voordeel van de originele LED achterlichten. Deze aftermarket zijn gewoon kopieën van de originele Audi Q2 achterlichten: https://www.cartronic.nl/wp-content/uploads/2018/12/q2-ga-led-achterlichten.jpg.

Ik heb ook nog geen dynamisch knipperlicht voor de spiegels kunnen vinden helaas.

Diezelfde style led achterlichten zijn er al een tijdje voor de 6r/6c en de dynamische knippers werken verrassend goed. Volgensmij zijn ze van hetzelfde merk. Heb ze vaker in het echt mogen aanschouwen. Er zijn ook andere led achterlichten voor de 6c oa maar daar werken de dynamische knippers toch een stuk minder soepel van.
Misschien toch eens een gokje wagen, thnx.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Ik vind de originele LED achterlichten ook mooier. Vooral vanwege de strepen die overgaan naar de zijkant. Je kunt er, denk ik, altijd nog voor kiezen led-knipperlicht lampen in je unit te plaatsen. Weliswaar niet dynamisch dan, maar zal al een best verschil geven.

Zie als voorbeeld:
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik vind de originele LED achterlichten ook mooier. Vooral vanwege de strepen die overgaan naar de zijkant. Je kunt er, denk ik, altijd nog voor kiezen led-knipperlicht lampen in je unit te plaatsen. Weliswaar niet dynamisch dan, maar zal al een best verschil geven.

Zie als voorbeeld:

Heb ik gedaan maar bij geven ze storing storing op mijn radio antenne ontvangst signaal wordt onderbroken. Heb verschillende geprobeerd..
Voor heb ik er geen last van.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heb ik gedaan maar bij geven ze storing storing op mijn radio antenne ontvangst signaal wordt onderbroken. Heb verschillende geprobeerd..
Voor heb ik er geen last van.

Hmm.. vreemd. Geen storing op je boordcomputer of via OBD2 dan? Zou niet snappen waarom LED een radiosignaal zou verstoren, maar er zal wel een logische verklaring voor zijn. Zijn jouw achterlichten zelf standaard wel LED?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Nee geen storing op de BC, mijn achterlichten zijn achteraf originele LED Blacklights. Wilde de achterknippers met LED vervangen maar dat geeft geen radio ontvangst als deze knipperen. Misschien heeft dit er iets mee te maken met de bekabeling omdat het achteraf is ingebouwd.

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Niet helemaal on-topic; maar ben ik de enige die de term 'Blackline' in 'Achterlichten Led Blackline' overbodig vind? Dat is de verkoopnaam van de OEM LED achterlichten. Er word ook gezegd 'in donkerrood uitgevoerd'. Qua kleur zie ik echter geen verschil met standaard achterlichten, ze zijn even rood, niet donkerder of beetje smoke o.i.d.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Nee geen storing op de BC, mijn achterlichten zijn achteraf originele LED Blacklights. Wilde de achterknippers met LED vervangen maar dat geeft geen radio ontvangst als deze knipperen. Misschien heeft dit er iets mee te maken met de bekabeling omdat het achteraf is ingebouwd.


Dan zou je er een met keurmerk moeten kopen (volgens het artikel). Alleen zijn er volgens mij voor een auto geen achteraf led lampen met een keurmerk.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Niet helemaal on-topic; maar ben ik de enige die de term 'Blackline' in 'Achterlichten Led Blackline' overbodig vind? Dat is de verkoopnaam van de OEM LED achterlichten. Er word ook gezegd 'in donkerrood uitgevoerd'. Qua kleur zie ik echter geen verschil met standaard achterlichten, ze zijn even rood, niet donkerder of beetje smoke o.i.d.
Is toch zeker wel een verschil, ik heb ze laten plaatsen toen ik mijn Polo AW tweedehands gekocht had, de zilver/chrome delen zijn zwart en natuurlijk LED lampen en aan de zijkant heb je verlichte strepen.
Hieronder een foto van mijn Black Line LED achterlichten.

IMG_1033.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Hier een foto van het verschil, het is niet veel maar is wel een stuk mooier.

BlacklineVSstandard.jpg


Ja er zit verschil dat ze ook aan de zijkant etc. licht geven en gewoon het licht dat ze in het algemeen geven ziet er anders uit, dat klopt. Maar ik zie zelf geen kleurverschil in de kleur van de lampkamp, zegmaar. Er staan hier op het werk 3 polo aw's naast elkaar, waarvan 1 van mij met LED achterlichten, en de overige normale achterlichten. Zie niet dat mijn lamp (de unit zelf) donkerder gekleurd is dan de rest.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ja er zit verschil dat ze ook aan de zijkant etc. licht geven en gewoon het licht dat ze in het algemeen geven ziet er anders uit, dat klopt. Maar ik zie zelf geen kleurverschil in de kleur van de lampkamp, zegmaar. Er staan hier op het werk 3 polo aw's naast elkaar, waarvan 1 van mij met LED achterlichten, en de overige normale achterlichten. Zie niet dat mijn lamp (de unit zelf) donkerder gekleurd is dan de rest.
Plaats eens foto van jouw achterlichten dan? Wellicht worden de Black Line LED achterlichten tegenwoordig standaard geplaatst.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Plaats eens foto van jouw achterlichten dan? Wellicht worden de Black Line LED achterlichten tegenwoordig standaard geplaatst.

nee want mijn collega's hebben 100% geen led achterlichten. Een van mijn collega's heeft een hale kale oost-europese trendline. Ik verwacht daar zeker geen LED op. Ik heb in iedergeval zelf gewoon als af-fabriek optie led achterlichten gekozen, dus die zijn er bij mij gewoon in de fabriek opgezet. Heb dezelfde als die van jou.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
nee want mijn collega's hebben 100% geen led achterlichten. Een van mijn collega's heeft een hale kale oost-europese trendline. Ik verwacht daar zeker geen LED op. Ik heb in iedergeval zelf gewoon als af-fabriek optie led achterlichten gekozen, dus die zijn er bij mij gewoon in de fabriek opgezet. Heb dezelfde als die van jou.
Ok, dat kan, maar wellicht zijn ze standaard donkerrode achterlichten gaan plaatsen en heb je de LED versie als optie.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!