Bas zijn garage

Dat is maar net hoe de auto er bij staat en hoe je wilt dat hij er uit komt te zien.
Als je lak helemaal netjes is en hij moet alleen even gereinigd worden en was er op dan kost het natuurlijk minder als er 5 stappen gekleid moet worden en er dan nog defecten weg gepolijst moeten worden enzovoorts.
Voor een goede prijs opgave met je even mailen naar Dalbert1987@hotmail.com.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Kost ongeveer tussen de 130 tot 180 euro.. @iichel (bij meerdere bedrijven langs geweest voor een prijsopgave)
Ik ben wel iets meer kwijt maar daar krijg ik ook kwaliteit voor terug. Hij is er 3 dagen lang mee bezig. Dat gaan ze voor €180 niet doen. Daarbij kost alleen de wax die hij voor mijn auto gebruikt al redelijk prijzig. Daarbij blijft die bescherming wel aanzienlijk langer zit dan bij andere goedkopere waxen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
3 dagen is wel erg lang voor een Polo..

De garages waar ik het over heb, werken ook met swissvax. Mij is toen verteld dat ik mijn auto dan minimaal 1 tot 1,5 dag kwijt zou zijn. Zou ook kunnen zijn dat mijn lak er minder erg aan toe was dan die van jou natuurlijk..
Dus dat het bij jou meer kost, lijkt me dan ook wel weer logisch..

Al met al, ben benieuwd naar je resultaat!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Dit is nu de derde auto die ik bij hem laat doen. Vorig jaar heeft hij mijn project auto gedaan en dat werpt nog steeds zijn vruchten af, zelfs de lak verzegeling die daar op zit werkt nog steeds. Voor de meeste auto's trekt hij 3 dagen uit, hij meet ook lak diktes enzovoorts en dat kost natuurlijk ook tijd;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
2 foto's van de voortgang aan de voorkant

29539724345_1abc645790_c.jpg


29250096270_319b303cdc_c.jpg

ja er zitten 6 gaten achter mijn kentekenplaat, dankjewel dealer!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Zou dit ooit ook nog wel een keer willen, zo'n detailing-beurt voor de buitenkant. Volg het met interesse! :) Ziet er tot nu toe goed uit, die shots van de voorkant zijn wel heel glimmend! :sunglasses:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Ik vindt dat altijd tof om te zien, een goed gepoetste auto.
Ziet er erg goed uit! glimt mooi.
Dankje! Ik vind het ook belangrijk dat je een auto goed onderhoud als je om je auto geeft. Poetsen is daar een van de belangrijkste onderdelen van. Vandaar dat al mijn auto's ook bij hem detailing beurten krijgen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!