Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

Vorderingen worden gemaakt!

Afspraak voor de velgen is gemaakt.
Voorbumper wordt van de winter opnieuw (onder garantie) strak gemaakt.
Achterveren worden geperst zodat ik nog lager kan.

Maaaar.... omdat ik dan 2 weken mn veren kwijt ben en de polo niet heel praktisch is zonder achterveren ben ik op zoek naar een setje veren (van een schroefset) die ik voor 2 weken mag lenen :) Merk maakt niks uit
 
Zag ik jou toevallig gisteren (maandag) rond het middaguur rijden in Eindhoven tussen het Evoluon en Albert Heijn XXL?
Volgens mij op originele velgen?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Heey syste :) ja dat klopt, iedere maandag ben ik te vinden in eindhoven ;)

@ de rest Stick Out Tongue

Er is heel veel gebeurd en er staat heel wat te gebeuren voor de polo.



De laatste foto voor ik m weer ging verbouwen.



Tijdens de 'verbouwing' wielen en bumper eraf, Bumper wordt opnieuw strak gemaakt en de velgen Stick Out Tongue Tja.... die krijgen een aanzienlijk hogere glimfactor als ik ze weer terug heb Big Grin



En zo rijden we er nu bij :( super saai maar het is voor een goed doel :)

Velgen behandelen duurt ongeveer 5-6 weken. Daarna meteen een maatje smallere banden erop en netjes in de rimwax zetten voor ze de schuur in gaan :)

Voorbumper wordt opnieuw strak gemaakt en dan tegelijk met een r line achterbumper gespoten. Dit gaat daarna ook de schuur in :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!