Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

De meeste hier kennen me wel maar voor degene die het niet weten,

Ik ben Bas 21 jaren jong en kom uit Venlo. Ik ben altijd al gek geweest van VW en daarom na het behalen van mn rijbewijs direct mn eerste auto gekocht.
Dit is een VW POLO 9n geworden, in de loop der jaren is deze flink naar wens aangepast en ben ik zelf er erg tevreden mee geweest.

Echter aan al het goede komt een eind dus ook mijn 9N na 207000KM bleek het motortje toch echt op en was het niet meer rendabel om te gaan repareren. Toen dus maar de Polo ingeruild op een polo 6r :)
 
ik verwacht eigenlijk niets anders van Bas Stick Out Tongue dat die 6R helemaal gepimpt gaat worden van schroefset tot and GTI Bumpers hahaha Big Grin

is het trouwens een 1.4 ofzo? omdat je zegt Comfortline model...?
 
Hé Bas, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ben benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken, gezien je vorige Polo ben je vast nog wel iets van plan.
Wel raar dat ze bij jullie in Limburg plakband gebruiken om een nummerbord te plaatsen, hier in het noorden hebben ze al schroeven. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Rare jongens die limburgers. :lol:

Foto's Bas, foto's willen we zien.
 
Hallo Bas,
Je bent nog een broekie he haha (geintje).
En zo te zien ben je al lid vanaf 2009?
En toe maar, je bent hier Super Moderator, wat houd dat in?
Mooie kleur heeft je Polo, in die kleur heb ik mijn Polo besteld, hoop me auto in week 22 te krijgen.
Ja tis een beetje laat, op mijn leeftijd (53 jaar) me eerste nieuwe auto.
Wens je heel veel veilige km toe.
 
Wishlist:

* Koplampen zwart
* US modules
* Logo's zwart
* Grille + ondergrille hoogglans
* Armsteun
* Weitec of Eibach schroefset
* Whiteline stabistang
* Big brake kit
* Aux-in plugje
* K&N Inlegfilter
* 17" LM met 195/40R17
* 15" LM met winterbandjes

En dat moet het wel zo'n beetje zijn :)
 
ik wil het dit keer goed doen en niet met johhnie-spullen ;)

ben ook nog aan het zoeken voor een goede carkit of bt module ......... suggesties?
 
Ben nog een puntje vergeten op de wishlist:

Wishlist:

* Koplampen zwart
* US modules
* Logo's zwart
* Grille + ondergrille hoogglans
* Armsteun
* Weitec of Eibach schroefset
* Whiteline stabistang
* Big brake kit
* Aux-in plugje
* K&N Inlegfilter
* 17" LM met 195/40R17
* 15" LM met winterbandjes

* Carkit op BT module
* Bezoekje aan Emiel10 zodat de polo weer toonbaar wordt :)
 
ik wil het dit keer goed doen en niet met johhnie-spullen ;)

ben ook nog aan het zoeken voor een goede carkit of bt module ......... suggesties?

Gefeliciteert BAS! (ebay/marktplaats zal je goed op weg helpen.
Wat betreft (johnnie-spullen). Mag je eigenlijk niet over beginnen als monteur. Je zou graag v-maxjes etc onder andermans auto willen monteren, niet?.
Zo maak je geen reclame ;) en trouwens (fake) of (real) et is net wat men et waard vindt.

Veel veilige km's,

gr,

Enzo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!