Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V





Van het weekend druk bezig geweest aan de Polo.. voor het eerst dit jaar eens helemaal met het handje gewassen van boven tot onder en direct de wintervelgen schoongemaakt en gewaxt!
 
Thanks, Voor staan ze gelijk en achter steken ze 2 cm uit.

Gr Bas
Bedankt voor je snelle reactie Bas. Ik wil namelijk velgen kopen die dezelfde waardes hebben en wil hem ook gelijk verlagen.
Hoeveel speling hou jij tussen je spatbord en de bovenkant van je velg? Zodat ze niet tegen je spatbord aankomen als je bijvoorbeeld over een drempel of iets dergelijks rijd.

Gr.

Jevon
 
Heel erg lang stil geweest hier.... maar, er is genoeg gebeurd afgelopen weekend :)

sV.jpg

mV.jpg

qV.jpg

rV.jpg


Ik had al een tijdje de R-line bumper thuis liggen maar het is er de afgelopen weken toch van gekomen om deze naar de spuiter te brengen en ik heb m gisteren gemonteerd :)
 
Heel erg lang stil geweest hier.... maar, er is genoeg gebeurd afgelopen weekend :)

sV.jpg

mV.jpg

qV.jpg

rV.jpg


Ik had al een tijdje de R-line bumper thuis liggen maar het is er de afgelopen weken toch van gekomen om deze naar de spuiter te brengen en ik heb m gisteren gemonteerd :)

Ik zeg; Dat worden mooie pics voor foto vd maand;)
 
Lange tijd afwezig geweest hier en amper naar meetings geweest. Dit alles helaas met een hele goede reden :|

Maar die reden is geen reden meer dus we zijn weer aan de slag gegaan :mrgreen:

Over 3 weken gaan de 3sdm er onderuit en steek ik over op mn originele highline velgen met 4 seasonbanden :roll:
Velgjes gaan dan naar Peter van RS-velgen om een x aantal weken later met behoorlijk wat bling terug te komen 8)
Achterbumpertje is nu nog origineel en past totaal niet bij de R bumper en skirts dus komt er achter een GTI of R bumper op. Deze wordt tegelijkertijd met de rest van de Polo gespoten omdat er aardig wat steenslag op de motorkap en zijschermen zit :roll:

Als we de velgskes weer terughebben komt er maar meteen een ander maat bandje op :) Ipv 215 voor wordt het 205 en ipv 225 achter wordt het 215 :cool:

Oftewel... weer zat plannen en genoeg te doen :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!