Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

Of anders rondom:
COLT_BUMPER_CAR_PICS_3.jpg

COLT_BUMPER_CAR_PICS_2.jpg

Whahaaha die is echt de Bomb die foto. Wordt vette auto zo Bas. Staan velgen zeker vet onder, alleen zie je ze dan niet zo goed:mrgreen:
 
Voorbumper is binnen gekomen van de week, deze heb ik gisteren direct weggebracht voor de nodige aanpassingen ;)
Ben nu druk op zoek naar een setje BM sideskirts en een GTI of R-Line achterbumper:mrgreen:
 
29563737085316969411218.jpg

58171837085319302744314.jpg


Zie hier de nieuwe voorbumper voor mijn Polo :)

Het gaat zoals je ziet om een R Line bumper welke op moment bij een kennis ligt om te laten cleanen. Op de foto's is het kunstoflassen al gebeurd nu moet de bumper nog netjes strak worden gemaakt en moet ik op zoek naar sideskirts en achterbumper zodat alles gespoten kan worden :)
 
Ik zie dat je dat gaatje hebt dichtgemaakt waar je sleepoog komt. Maar wat als je nu ergens vast komt te zitten. Hoe laat je de auto afslepen?

Deze vraag zit al jaren onbeantwoord in mijn hoofd :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!