Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

Helaas uw 1e antwoord was niet juist, u mag niet door voor de magnetron.

Het is een Armsteun ;)

Hahaha jammer, moet mijn huidige dus nog maar even blijven staan :lol:

En goede keuze, zo'n armsteun is echt heeeeerlijk Big Grin

btw ff jou mening, zouden us lights staan bij H4 units?
ben ze aan 't overwegen namelijkStick Out Tongue
(aangezien ik ze echt geweldig vet vind bij H7 units Big Grin)
 
VW  6R  1.2TDI 
Update :)

Ondanks dat ik de auto nog niet heb ondertussen toch al het e.a. besteld / in huis.

l_096720_g%5B1%5D.jpg

Hierop zal de parrot carkit gemonteerd worden tot dat ik een VW TOUCH PHONE KIT heb aangeschaft.

scaled.php

En een originele armsteun is ook binnen gekomen, de kapjes heb ik even opnieuw besteld op mn werk evenals de beugel om m te bevestigen :)

Nog 5 nachtjes slapen, ik kan niet wachten Big Grin
 
Goed bezig !!

Mooie auto zo te zien.

Armsteun is wel echt een hele fijne mod vind ik zelf.
En de hele tunnel hoeft niet perse los voor montage heb ik zelf ondervonden !!
Mij is het zo gelukt om alle 4 de schroeven vast te zetten zonder alles los te halen.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Klopt ik heb al vaker een armsteun ingebouwd bij de 6R het is prima te doen :)

Ik kan niet wachten tot het 31 mei is, tijd voor een minimeet bij vw dealer barneveld Stick Out Tongue
 
Ja? Ik heb juist bewust voor een 5drs gekozen omdat ik het helemaal zat was dat ik ieders keer uit moest stappen als er iemand achterin wilde. Stick Out Tongue
 
Ja? Ik heb juist bewust voor een 5drs gekozen omdat ik het helemaal zat was dat ik ieders keer uit moest stappen als er iemand achterin wilde. Stick Out Tongue

Bij mij zit er vrijwel nooit iemand achterin, alleen een enkele keer naast mij. En...dat is natuurlijk persoonlijk, een 3-deurs vind ik gewoon mooier.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!