Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

Congrats Bas!! Vet kleurtje en mooie wishlist ;)
Grill en ondergrill in hoogglans zit bij mij ook al ff in mn hoofd (zeker op zwart) dus ben ik zeer benieuwd naar :cool:
Drive safe m8!!

Grtz
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Dit zal uiteraard weer een prachtige wagen gaan worden (is het eigenlijk al, maar wordt nog mooier ;)) Enne...heel veel fijne en veilige km's gewenst! Hoeveel heeft je nieuwe wagen nu gelopen?
 
Mooie Polo 6r, Bas! Veel plezier er mee, maar dat gaat vast lukken.
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe je in Barneveld terecht bent gekomen om een auto te kopen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Iedereen is er van overtuigd dat het een mooi project word... Dan hoop ik wel dat ze die grote deuk er wel een beetje netjes uithalen bas... :mrgreen:

Dat hoop ik ook, ik werd vandaag gebeld door Niels de Neger dat de radio gewisseld is en de ruitenwisserbladen vervangen zijn. Wat ze met de v-bak gaan doen kon hij nog niks over zeggen.................. :(


Mooie Polo 6r, Bas! Veel plezier er mee, maar dat gaat vast lukken.
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe je in Barneveld terecht bent gekomen om een auto te kopen.

Via mn werk, ik werk zelf bij PON en als PON werknemer krijg je korting op alle produchten van PON dus ook auto's die te koop staan bij PON-Dealers .
En de dealer in Venlo is geen onderdeel van PON.

Whoops nog wat vergeten Stick Out Tongue

Wishlist:

* Koplampen zwart
* US modules
* Logo's zwart
* Grille + ondergrille hoogglans
* Armsteun
* Weitec of Eibach schroefset
* Whiteline stabistang
* Big brake kit
* Aux-in plugje
* K&N Inlegfilter
* 17" LM met 195/40R17
* 15" LM met winterbandjes

* Carkit op BT module
* Bezoekje aan Emiel10

* 4300K Xenon
* Led kentekenverlichting
 
Dat hoop ik ook, ik werd vandaag gebeld door Niels de Neger dat de radio gewisseld is en de ruitenwisserbladen vervangen zijn. Wat ze met de v-bak gaan doen kon hij nog niks over zeggen.................. :(

Om die bak zou ik me niet zo druk maken, dat komt echt wel goed. Hij kan er hoogstens onderuit vallen ;)
 
Scheelt dat ik dadelijk 6 maanden garantie heb.

Ik hoop alleen dat ie geen olie gaat verbruiken, dat zou echt een ramp zijn.:wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet ik ;) Daarom heb ik ook fijn een vertrouwd 1.4 16V blok erin dadelijk en geen TSI ;)

Is het al bijna 31 mei?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!