Voorstellen BARRY_TDI 6C 1.4 TDI R Line 105pk Flevoland

Hallo allemaal. Ik ben Barry. Bijna 1 jaar ben ik in het bezit van een 6C 1.4 TDI zwart 2x R Line uit 2017.
Hiervoor had ik een Passat 3BG 1.9 TDI. Tevens ben ik moderator op het vwpassat.nl forum onder dezelfde naam.

In 1ste instantie zou ik niet modden met de Polo zoals aan mijn Passat maar dat valt vies tegen. Bij aanschaf stond er 109*** K op de teller en niet veel later eerst laten chippen met JD software. Toen kwamen de Led mistlampen (geen ali set) die matchen mooi met de led units kwa kleur.
Nu lees ik ook over dat er voeten verlichting mogelijk is en verlichting in de middenconsole. Maar dat vogel ik later wel uit.

Wat leuke opties die er op zit: parkeer sensoren voor en achter. GTI stuur met stuurbediening. R line interieur. R Line exterieur. Led koplampen (origineel) Beats audio sound met sub en versterker in reservewiel compartiment. Discover media head unit.
Ik hoop hier wat info te vinden ook o.a. leuke opties aan te zetten met vcds.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
De lijst van Gerrit Speek bij Polo 6C klopt niet. Die van de Golf 7 is een stuk beter. Die kun je aanhouden. Staat ook veel op het OBDEleven forum, de werkwijze met VCDS is iets anders maar als je ervaring hebt kom je daar zeker uit :)
Kijk dank je wel. Ga er volgende week mee aan de gang. Moet werken het weekend dus geen tijd nu ff.
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Welkom Barry, leuke aanpassingen! De voetverlichting is inderdaad fijn om te hebben.
Hoe bevalt de Beats audio?
Ik zie dat ik je vraag niet gelezen heb, mijn excuus daarvoor.
De Beats bevalt opzich wel goed. Zit een mooie bescheiden bass in door de sub. Alleen in hoor wel getril en gekraak uit de deurbakken als het nieuws gelezen wordt door een mannelijk nieuws lezer. Ik denk dat voor het bedrag deze optie heeft mogen kosten een heel leuk maar zeker een beter custom set geplaatst kan worden. Als je een auto 2de hands koopt en het zit erin, zoals in mijn geval, dan is het leuk meegenomen. Maar bij nieuw aanschaf van een wagen zou ik het er niet bij bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jonielzhsv
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!