Banden/vering/dempers advies polo 6c

Mooie inspiratie, niet ordinair laag maar wel stijlvol en bruikbaar.

Een investering is het zeker, de auto zal ook nog een goeie 150k mee moeten. God zij dank heeft die fabrieksaf carplay en betere audio.

Ik ken toevallig een goeie spuiter (co's car center rijswijk) daar komen wel altijd mooie deals uit. Drukt de kosten iets.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Goede tip, morgen haal ik de 17 inch op (als ze zijn zoals geadverteerd). Dan gaat de beschadigde velg woensdag richting de spuiter/hersteller en met een beetje geluk zitten ze van het weekend onder de auto. Ik zal wel wat foto's uploaden als ze eronder zitten. Keep you posted.
 
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en Robin
Niet relevant aan je huidige nieuwe velgen, maar het kan toch perspectief bieden.
Mijn set 225/35/18 banden + velgen. Past dus ook op een Polo! :)
(En zo zie je ook dat het 'standaard' onderstel van een WRC aanzienlijk lager is dan een normale 6r/6c)
 

Bijlagen

  • IMG_1362.jpg
    IMG_1362.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 26
  • IMG_1361.jpg
    IMG_1361.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 25
Heb ze vandaag opgehaald van een gastje die het als sidehustle heeft. Zien er keurig uit afgezien van een band met stoeprand schade. Deze gaat morgen naar de hersteller.

Moet zeggen dat ze in het echt er wel aanzienlijk beter uitzien.
 
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
Niet relevant aan je huidige nieuwe velgen, maar het kan toch perspectief bieden.
Mijn set 225/35/18 banden + velgen. Past dus ook op een Polo! :)
(En zo zie je ook dat het 'standaard' onderstel van een WRC aanzienlijk lager is dan een normale 6r/6c)
Jaloers jaloers.

Verlaging siert de auto wel (de standard verlaging).
Ik ga zelf ook zeker eerst rijden met de 17s, samen met premium contact 6 hoop ik al een redelijk verschil te merken.

Alhoewel ik het wel mooier vindt is het zoals Robin zegt wel even verstandig om het te proberen.
 
Volkswagen  Polo 6c - 2016  1.2 TSI - 140pk stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Ervaar jij geen overhelling in de bochten met de R15's? Wellicht komt het omdat ik van een lease A3 2016 S-line kom (als ik het goed herinner 18 inch), uiteraard een totaal andere auto maar ik schrik er soms van hoe laag het bochten limiet is.
Geen last van. Ik geef sowieso niet veel aandacht aan banden voor ik ze koop en er op zet. Voor mij is wel of geen bandengeluid het belangrijkste.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!