Vanochtend op de snelweg met 120km/u viel de motor van mijn Polo 9n3 uit. Gelukkig net voor een afslag dus heb de auto daar naar een veilige parkeerplek kunnen rollen en duwen. Bij het starten slaat de motor niet aan. Naar werk gegaan met de OV en nu wil ik alles voorbereiden om de auto vanmiddag naar een garage te slepen.
Nu probeer ik uit te zoeken welk kapje ik op de bumper moet lostrekken om een sleepoog in te draaien maar ik kan nergens vinden welke het moet zijn. (ik ben niet bij de auto dus instructieboekje kan ik niet inzien)
Moet de kleine grille aan de passagierskant er uit of de sierstrip die er boven zit?
Ik hoop maar dat het juiste sleepoog in m'n auto ligt...
UPDATE: Voor de mensen die hier ook naar zoeken; de opening voor het sleepoog kan je inderdaad achter de kleine grille vinden aan de bijrijderskant.
Nu probeer ik uit te zoeken welk kapje ik op de bumper moet lostrekken om een sleepoog in te draaien maar ik kan nergens vinden welke het moet zijn. (ik ben niet bij de auto dus instructieboekje kan ik niet inzien)
Moet de kleine grille aan de passagierskant er uit of de sierstrip die er boven zit?
Ik hoop maar dat het juiste sleepoog in m'n auto ligt...
UPDATE: Voor de mensen die hier ook naar zoeken; de opening voor het sleepoog kan je inderdaad achter de kleine grille vinden aan de bijrijderskant.
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6C