automatische verlichting polo 6r

Top! dank je! En dat ze dubbel zijn is geen probleem. Had ik ook al :)
Hoop vanavond tijd te hebben om hier even naar te kijken.

Misschien nog een tip voor anderen. Heb dit setje besteld bij Aliexpress. Komt nu ook weer mooi van pas.
 
VW  Polo R6  1.2 TDI 
Super bedankt voor je hulp BDBroker! het is gelukt. Na het openen van het zij paneeltje kon ik daarlangs het blokje aansluiten en naar achteren brengen terwijl het stekkertje naar de schakelaar naar voren liep. Vanavond in het donker maar even kijken hoe het eruit ziet.
Nogmaals bedankt!
 
VW  Polo R6  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: bdbroker
Hoi Iedereen, ik wil ook graag mijn lichtschakelaar vervangen voor de versie met de autofunctie en coming en leaving home ondersteund,
heeft iemand mischien een bestellink van bijvoorbeeld ebay of aliexpress of eventueel een typenummer ? van de laatste versie ?

alvast bedankt.
 
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: slowmotiontdi
Hallo

Mijn setje is ook binnen

Ik heb zelf BM 2010 comfort line

Alleen is het nou echt niet mogelijk dat het dimlicht of mistlampen aangaan ipv de stadslichten???

Zou een hoop meer licht geven
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Hallo

Mijn setje is ook binnen

Ik heb zelf BM 2010 comfort line

Alleen is het nou echt niet mogelijk dat het dimlicht of mistlampen aangaan ipv de stadslichten???

Zou een hoop meer licht geven

Ik heb hetzelfde setje en dat is ook precies het minpunt wat ik eraan vind. Ik rijd met DRL verlichting, dus goed zichtbaar. Dan wordt het een beetje donker door bijvoorbeeld regen, de sensor merkt dat en zet de DRL uit en stadslichtjes aan. Naast dat de achterlichten dan wel gaat branden, ben ik aan de voorkant minder zichtbaar. Dat voelt als een achteruit gang. Als het dan nog donkerder wordt gaan de dimlichten aan. Soort 2-traps verlichting dus.
Ik heb geprobeerd door de licht gevoeligheid van de sensor voor de stadslichten zo in te stellen dat ze aan moeten gaan in het pikdonker (door vinger op de sensor te houden), echter merk ik hiervan nog geen verschil.

Ik wacht het nog even af en misschien heeft iemand anders nog een goed idee om ervoor te zorgen dat de stadslichten stand wordt overgeslagen.

Als het zo blijft dan overweeg ik wellicht om over te stappen om de 'OEM' verlichtingskabel van x2car, dat zou voor mij een optie zijn omdat ik een regen/lichtsensor en start/stop systeem heb.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!