Automatische achterklep

hier doet ie t gewoon, maar denk dat die alleen is voor t ontgrendelen van je kofferklep en hem niet zodanig open lanceerd dat de veren het overnemen :mrgreen: mn broer heeft ook zoiets op zn gepimpte/verminkte 206..
 
maar ik zie wel filmpjes op youtube van mensen die hun 6R voorzien hebben van automatische achterklep? misschien aan hun vragen welke stangetjes we nou precies nodig hebben? kzal wel eens een pm naar ze sturen...weet even niet meer welke youtube filmpje dat was...zal vanavond dat eens opzoeken
 
ik heb dat al gedaan maar helaas geen reactie
KYC zei:
maar ik zie wel filmpjes op youtube van mensen die hun 6R voorzien hebben van automatische achterklep? misschien aan hun vragen welke stangetjes we nou precies nodig hebben? kzal wel eens een pm naar ze sturen...weet even niet meer welke youtube filmpje dat was...zal vanavond dat eens opzoeken
 
het is grappig om te zien zo'n automatische achterklep.....

ik vraag me alleen sterk af of dit goed is voor het slot, daar er toch constante druk op staat omdat die klep zo graag open wil ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
die tutorials die op internet staan werken volgens mij ook voor geen meter
maare nog een vraagje:
elke keer als ik mijn Tankdopje of achterklep wil openen moet ik 2x op de knop drukken...vind dat eigenlijk stik irritant...wil eigenlijk dat die na 1x drukken alles ontgrendeld. weet iemand of dit door de Dealer op te lossen is?

soms zit ik in de auto en iemand wil iets uit de koffer bak halen dan moet ik weer de sleutel uit het contact halen om de kofferbak te openen...of hoe doen jullie dat precies?
 
Re: Achterklep automatisch open

Tja mooie optie maar niemand heeft blijbkaar de moeite genomen om nog een how-to te maken. Net het topic op motortalk door gespit maar elke keer komen ze met andere dempers aan zetten.

Youtube filmpjes zijn leuk maar ook daar wordt niet aangegeven waar ze mee werken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!