Automatische achterklep

mensen onder de polo 9n/3 slecht nieuws

vndaag bij de dealer langs geweest voor een wintercheck
gevraagd of het kan ja of nee, ik vroeg of mijn achter klep kon ontsluiten zodat hij los staat (dan ff die bumpers bestelle en hej), maar het kan niet. ff nagevraagd en het is niet mogelijk bij een 9n/3
 
Het kan wel bij een 9n3 ;) ik heb die knop besteld ervoor en een kabel getrokken en aangesloten, sterkere gasveren gemonteerd en nu alleen nog 2 bumpers monteren en dan gaat ie 'automatisch' open ;) Maar hoe zit het nu bij de 6R??
 
Ik ben er ondertussen mee bezig geweest maar ik stuitte op het volgende probleem. De 'bumpers' zijn te dik, ongeveer een halve centimeter. Met als gevolg dat de klep wel dicht gaat en automatisch open gaat, maar een halve centimeter naar buiten steekt. Dit is natuurlijk niet goed, dus de scirocco bumpers zijn te dik. Weet iemand nog een VAG model met dezelfde korte bumpers?.
 
Polo41 zei:
in die video merk je dat ook.. doe een beetje handig. snij'em ofsow
een ander vag model zal wel de zelfde bumpers gebruiken

Ja dat afsnijden heb ik ook al geprobeert maar die veer is zo krachtig dat ik de cilinder waar de veer in zit niet meer terug aan elkaar krijg. Dat word dus toch terug gaan naar de VW dealer en vragen of zij iets weten over een kortere bumper want dit schiet niet op.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!