Automatisch Achterklep openen

neen geen emerald struts bij mij, kon ze niet bestellen en werd hier ook niet geleverd (Belgie)
de mijne zijn van QuickLIFT
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik heb n.a.v. deze topic de poosle Achterklep veren set besteld. Waren binnen 3 dagen in huis en via PayPal betaald met omrekening naar euro.

Het werkt echt super. Klep gaat subtiel maar snel open, enkel even wennen aan het dicht doen haha.

Aanrader!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
top dat je er ook heel tevreden van bent.
ben er ook al een hele tijd tevreden van (had zelfs een extra setje besteld, macht der gewoonte :cool:), en werkt perfect zowel in de zomer als winter.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik heb n.a.v. deze topic de poosle Achterklep veren set besteld. Waren binnen 3 dagen in huis en via PayPal betaald met omrekening naar euro.

Het werkt echt super. Klep gaat subtiel maar snel open, enkel even wennen aan het dicht doen haha.

Aanrader!
wou zeggen je moet dat ding nu toch ook met 100kilo dichtdrukken? ik doe hem wel gewoon met het handje zolang die toch niet automatisch dicht kan nog zie ik er de meerwaarde niet van in haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
met de juiste techniek krijg je zelf met de quicklift gasveren de koffer in één keer dicht met één hand..
en de meerwaarde is (zoals de duurdere varianten die vanzelf open & ook terug dicht gaan) als je met je handen vol naar je koffer loopt die toch vanzelf open kan gaan zodat je niet met u gerief in handen zit te kloten.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
wou zeggen je moet dat ding nu toch ook met 100kilo dichtdrukken? ik doe hem wel gewoon met het handje zolang die toch niet automatisch dicht kan nog zie ik er de meerwaarde niet van in haha
Het dicht duwen gaat inderdaad veel zwaarder dan normaal, maar je kan hier aan wennen en inderdaad zoals Marc zegt ontwikkel je vanzelf een techniek waardoor je m gwn met 1 hand dicht kan duwen. Ik loop voor mn werk vaak met mn handen vol, dan is het echt ideaal om met de sleutel de kofferbak open te doen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!