Automatisch Achterklep openen

Ik heb diegene uit Engeland, want ik wou ze bestellen toen hadden ze niet. Denk dat duurt misschien heel lang voor dat ze hebben, maar goed werkt perfect alleen de kofferbak wordt zwaarder om dicht te doen.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
Zo juist ook de "nieuwe" gasveren gemonteerd. Wel even wennen dat de klep zwaar dicht gaat. Kijken hoe het gaat zijn anders heb je het ook binnen 5 minuten terug veranderd.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ik dacht ook dat de klep scheef stond aan het eind van de dag en wel precies zo dat de theorie van de scheve belasting klopt.
Toen de 2 zwaardere veren gemonteerd en klep staat nog steeds hetzelfde. Kijk het nog even aan en anders gaat de ene sterkere veer van links naar rechts en kom ie vast wel weer rechter te staan.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Ik dacht ook dat de klep scheef stond aan het eind van de dag en wel precies zo dat de theorie van de scheve belasting klopt.
Toen de 2 zwaardere veren gemonteerd en klep staat nog steeds hetzelfde. Kijk het nog even aan en anders gaat de ene sterkere veer van links naar rechts en kom ie vast wel weer rechter te staan.
Ik denk dat je klep/scharnier inmiddels al krom is, dat is wat je ziet. De ene veer ruilen met de andere zal dit niet oplossen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Even een vraagje, kan dit op elke volkswagen polo? En is het moeilijk om te installeren? Heb er zelf weinig verstand van
Past zowel op de AW als 6R/6C. Installeren duurt plus minus 5 minuten.

Klep gaat wel zwaarder dicht, dus dat is even wennen. Ik krijg de klep in ieder geval nog wel met 1 hand dicht, echter niet meer zo gemakkelijk als eerst. Dat is dus de afweging die je voor jezelf wilt maken, deels comfort inleveren met een zwaardere klep maar wel eentje die automatisch opent.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Past zowel op de AW als 6R/6C. Installeren duurt plus minus 5 minuten.

Klep gaat wel zwaarder dicht, dus dat is even wennen. Ik krijg de klep in ieder geval nog wel met 1 hand dicht, echter niet meer zo gemakkelijk als eerst. Dat is dus de afweging die je voor jezelf wilt maken, deels comfort inleveren met een zwaardere klep maar wel eentje die automatisch opent.
Bedankt voor je snelle antwoord! Ik hoef mijn afstandsbediening niet anders in te stellen?
 
Volkswagen  Polo TDI  1.4 
Mijn gasveren zijn best krokant en inmiddels aan vervanging toe, wat is de huidige consensus over de "juiste" manier om dit te realiseren?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Mijn gasveren zijn best krokant en inmiddels aan vervanging toe, wat is de huidige consensus over de "juiste" manier om dit te realiseren?
Niet doen, in de winter werkt het niet en als ze al iets versleten zijn ook niet. Tevens zijn de toledo dempers oem niet meer leverbaar en zijn de aftermarket uitvoeringen niet even sterk. Ander nadeel is een zware klep om dicht te doen.

Ik heb het en in het begin werkte het perfect, maar nu alleen als de klep een tijdje heeft open gestaan.
 
Niet doen, in de winter werkt het niet en als ze al iets versleten zijn ook niet. Tevens zijn de toledo dempers oem niet meer leverbaar en zijn de aftermarket uitvoeringen niet even sterk. Ander nadeel is een zware klep om dicht te doen.

Ik heb het en in het begin werkte het perfect, maar nu alleen als de klep een tijdje heeft open gestaan.
dat is jammer :(
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
das geen enkel probleem zomer en winter, setje dat ik heb werkt perfect en altijd zonder problemen.
en ja het is een fractie harder om dicht te doen, maar zelfs dan lukt het nog met één hand bij mij.


 
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!