AthoS' Polo 9n3 Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: AthoS' polo blue motion

omulder zei:
Die 17" Audi Ambition velgen zijn echt dik, ben er zelf nog niet uit of ik 16 of 17 moet nemen, rij namelijk lange afstanden en zitten vaak met zijn 4e erin.....

Volgens mij is dat met 17" wel goed te doen hoor, alleen dan geen verlaging ivm aanlopen als je met 4 man/vrouw erin zit..
 
Re: AthoS' polo blue motion

Polootje zei:
Volgens mij is dat met 17" wel goed te doen hoor, alleen dan geen verlaging ivm aanlopen als je met 4 man/vrouw erin zit..

Ik rij op 17inch en heb echt totaal geen last van aanlopen ondanks dat ik de schroefset behoorlijk laag heb staan. Zelfs niet met 4 man in de auto. Was namelijk afgelopen week ff met de Polo onderweg, totaal 4 man en 2 honden, achter lag ie wel bijna in de kassen maar ze liepen nog steeds niet aan. Gewoon een beetje aanpassen en niet van drempels een springschans maken Stick Out Tongue.

Maar ik moet wel zeggen dat ondanks dat Athos geen verlaging heeft het toch wel heel dik staat!
 
Re: AthoS' polo blue motion

Maik zei:
Ik rij op 17inch en heb echt totaal geen last van aanlopen ondanks dat ik de schroefset behoorlijk laag heb staan. Zelfs niet met 4 man in de auto. Was namelijk afgelopen week ff met de Polo onderweg, totaal 4 man en 2 honden, achter lag ie wel bijna in de kassen maar ze liepen nog steeds niet aan. Gewoon een beetje aanpassen en niet van drempels een springschans maken Stick Out Tongue.

Maar ik moet wel zeggen dat ondanks dat Athos geen verlaging heeft het toch wel heel dik staat!

Dus als ik er met 4 man in zit, en bagage achterin en zonder verlaging moet ik geen problemen hebben ?
 
Re: AthoS' polo blue motion

omulder zei:
Maik zei:
Ik rij op 17inch en heb echt totaal geen last van aanlopen ondanks dat ik de schroefset behoorlijk laag heb staan. Zelfs niet met 4 man in de auto. Was namelijk afgelopen week ff met de Polo onderweg, totaal 4 man en 2 honden, achter lag ie wel bijna in de kassen maar ze liepen nog steeds niet aan. Gewoon een beetje aanpassen en niet van drempels een springschans maken Stick Out Tongue.

Maar ik moet wel zeggen dat ondanks dat Athos geen verlaging heeft het toch wel heel dik staat!

Dus als ik er met 4 man in zit, en bagage achterin en zonder verlaging moet ik geen problemen hebben ?


Juustem....tenzij het van die dikkerds zijn :lol:
 
Re: AthoS' polo blue motion

Ik wil mijn polo verlagen maar voor iets minder dan achter. Nu wil ik hem ook niet te ver naar beneden hebben ivm comfort. Alleen veren moet genoeg zijn. Nu is mijn vraag of er ook veren bestaan voor bijvoorbeeld 25 voor en 30 achter. Ik kan alleen 30-30 of meer vinden.

Iemand tips?
 
Re: AthoS' polo blue motion

AthoS zei:
Ik wil mijn polo verlagen maar voor iets minder dan achter. Nu wil ik hem ook niet te ver naar beneden hebben ivm comfort. Alleen veren moet genoeg zijn. Nu is mijn vraag of er ook veren bestaan voor bijvoorbeeld 25 voor en 30 achter. Ik kan alleen 30-30 of meer vinden.

Iemand tips?

Zou een schroefset dan niet iets zijn? Deze kun je zo instellen zoals jij het wil....Kijk anders 's op deze site: http://91.192.36.156/~gkbimport/zoekweitecsuspension/

Ik verlaag mijn Polo 3cm voor en achter op de originele schokkers, dan zit je ook in de veilige zone.
Het beste is om een complete set te nemen (veren+schokkers) maar 3cm kan niet zo heel veel kwaad voor je originele schokkers, wel als je lager gaat, maar dat wil je niet zoals je al zei. Verlagen is sowieso al comfort inleveren...
 
Re: AthoS' polo blue motion

Is de blue motion al niet standaard 1,5 cm lager?
Net zoals de GTI, ik kan me vergissen hoor.
Maar als je gaat verlagen moet je hier wel rekening mee houden.
Ik bedoel de 1,5 cm er af trekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!