AthoS' Polo 9n3 Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: AthoS' polo blue motion

ik zit tot eind september in het buitenland, daarna gaan de wielen, verlagen, stuur, gordels, handrem, pookhoes etc gebeuren. Niet allemaal tegelijk maar de wielen liggen al klaar
 
Re: AthoS' polo blue motion

Vandaag maar weer wat zaken besteld:

GTI stuur + alle gordels

nu nog de pook en dat zit alles qua gti er wel in wat ik wil (interieur, gordels, stuur en pook).
 
Re: AthoS' polo blue motion

inbouw gordels zal ik wel even foto's van maken. Moet zelf nog even uitzoeken hoe en wat maar volgens mij hoeven alleen de panelen eraf en een schroefje los, toch...
 
Re: AthoS' polo blue motion

Het zijn helaas alleen gordels achter maar het stuur komt er van de week in. Ook de 17'' audi a3 ambition velgen komen eronder met 195/40/17. Hij zal omlaag moeten maar moet nog ff kijken hoever. Ik rij ongeveer 40.000 km per jaar dus wat comfort moet wel blijven.

Iemand ervaringen met schroefsets van AP suspension...
 
Re: AthoS' polo blue motion

Qua verbruik zit ik nu gemiddeld op 1 op 23 (veel file). Ik zal er ff op letten. Heb zojuist de 1e GTI gordel achterin gezet. Van de andere maak ik ff foto's voor een how to.

Donderdag de 17'' er onder en dan kijken hoever ie naar beneden moet. Als het goed is zijn de wielen net zo groot als wat het nu is.

Naar wie zal ik de How to sturen als ie af is?
 
Re: AthoS' polo blue motion

Beide gordels zitten erin. Foto's zijn gemaakt dus nog ff tekst toevoegen en dan is de How To af. Komende dagen geen tijd maar dit weekend zou moeten lukken.

Morgen de 17'' velgen dus ook die foto's volgen het weekend
 
Re: AthoS' polo blue motion

1069058244_5_ezDe.jpeg


Polo Bleu Motion met 17" Audi Ambition velgen
Banden 195/40
Niet verlaagd
 
Re: AthoS' polo blue motion

Polootje zei:
Echt wel!! Het wordt hoog tijd voor een MyPolo meeting! Enne wacht maar tot ik met die van mij klaar ben... Big Grin Ik heb ook al 17" BoaVista's in bestelling...zwart!

denk dat een hoop mensen daar jaloers op gaan worden Big Grin
@ Athos, dikke velgen man, en zo verkeerd staat het nieteens zonder verlaging! ook al een fototje van je gordels? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!