Armsteun

Hij is in lengte verstelbaar en in hoogte verstelbaar. standje omhoog en standje naar beneden. verstelbaar houd in dat je iets in een andere stand kan zetten en dat kan met die armsteun. en uiteraard heb je gelijk dat dit door iedereen in de beschrijving word gezien als een traploos in hoogte instelbare steun maar dat is dus niet zo, ben ook heel erg benieuwd of de 2020 modellen dat wel hebben dan, zoals jou dealer zei dat die het kon laten zien. wanneer ga je hier langs? want dan zijn er vast een aantal AW rijders welke die steun ook willen bestellen uit het 2020 model

Vrijdagavond rondje showroom gedaan diverse polo s met armsteun bekeken ze hadden allemaal dezelfde armoedige steun die we nu ook hebben.
Geen verkoper gesproken was nogal druk (maar goed ook anders loop je weer naar buiten met een koopcontract ;)).
Maar denk niet dat er binnenkort een aanpassing opzit.

Dus BRYAN schroef je productie maar wat op :sweatsmile:.
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Vrijdagavond rondje showroom gedaan diverse polo s met armsteun bekeken ze hadden allemaal dezelfde armoedige steun die we nu ook hebben.
Geen verkoper gesproken was nogal druk (maar goed ook anders loop je weer naar buiten met een koopcontract ;)).
Maar denk niet dat er binnenkort een aanpassing opzit.

Dus BRYAN schroef je productie maar wat op :sweatsmile:.

Kom maar op met de bestellingen !!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Als je op een goedkope en simpele manier je armsteun wilt verstellen, dan kan je ook een rubberen deurstopper (zo eentje die je tegen de muur moet boren) bij de bouwmarkt kopen.

Ik heb zelf 3 verschillende maten gekocht voor iets van 2 euro per stuk en de beste maat met dubbelzijdig tape aan de onderkant van de armsteun bevestigd.
Je ziet er helemaal niks van en de armsteun is nog stevig genoeg om mezelf (70kg) uit de stoel te tillen.

De armsteun staat bij me wel in de voorste stand en als andere mensen rijden die de armsteun te hoog vinden, dan kunnen ze de armsteun gewoon naar achteren duwen, waardoor die weer naar beneden zakt.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
Als je op een goedkope en simpele manier je armsteun wilt verstellen, dan kan je ook een rubberen deurstopper (zo eentje die je tegen de muur moet boren) bij de bouwmarkt kopen.

Ik heb zelf 3 verschillende maten gekocht voor iets van 2 euro per stuk en de beste maat met dubbelzijdig tape aan de onderkant van de armsteun bevestigd.
Je ziet er helemaal niks van en de armsteun is nog stevig genoeg om mezelf (70kg) uit de stoel te tillen.

De armsteun staat bij me wel in de voorste stand en als andere mensen rijden die de armsteun te hoog vinden, dan kunnen ze de armsteun gewoon naar achteren duwen, waardoor die weer naar beneden zakt.

Uitstekend bedacht.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Kom maar op met de bestellingen !!!
Ik ga ook een exemplaar bestellen ;) Alleen even vanavond de hoogte checken welke ik prettig vind, handig voor onze huidige Polo en zodra die in verkoop staat gewoon meenemen naar de andere Polo). Fijn dat je dit zo aanbiedt!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ik heb er 2 gekocht voor n tientje.....n maat van me heeft die toen gekocht voor ons beide. Weet niet waar hij ze vandaan had, maar is echt n goede oplossing voor n probleem wat er overigens naar mijn mening niet had mogen zijn.....
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!