Armsteun

nee hahaha maar morgen ff met volkswagen bellen wat ze hiermee bedoelen.

Ok nu ben ik verward,, net gebeld met de dealer en die zei dat het in hoogte verstelbaar is. Dat ik langs moet komen en hij het zal laten zien hoe het werkt.

Zijn jullie zeker dat het niet verstelbaar is?
Want een vriend van me reed 6 maanden in een Golf Tgi en wist niet eens dat het verstelbaar was.. (je moet de armsteun helemaal naar boven trekken en dan zachtjes naar standje lager, of 2 standjes).
Want als je het in 1x naar beneden trekt zit je weer op laagste positie.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Ok nu ben ik verward,, net gebeld met de dealer en die zei dat het in hoogte verstelbaar is. Dat ik langs moet komen en hij het zal laten zien hoe het werkt.

Zijn jullie zeker dat het niet verstelbaar is?
Want een vriend van me reed 6 maanden in een Golf Tgi en wist niet eens dat het verstelbaar was.. (je moet de armsteun helemaal naar boven trekken en dan zachtjes naar standje lager, of 2 standjes).
Want als je het in 1x naar beneden trekt zit je weer op laagste positie.
In een golf is die verstelbaar ja in de nieuwe Polo niet, niet geheel onverstandig dit alsnog in te voeren door VW is wel handig namelijk.
als er hier armsteun verhogers worden aangeboden denk je dan echt dat jou dealer je bij jou polo even gaat laten zien hoe het moet?:joycat::joycat:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
In een golf is die verstelbaar ja in de nieuwe Polo niet, niet geheel onverstandig dit alsnog in te voeren door VW is wel handig namelijk.
als er hier armsteun verhogers worden aangeboden denk je dan echt dat jou dealer je bij jou polo even gaat laten zien hoe het moet?:joycat::joycat:

Waarom staat het dan id configurator en zegte de verkoper dat het verstelbaar is in hoogte en het mij wil laten zien in een showroommodel?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Waarom staat het dan id configurator en zegte de verkoper dat het verstelbaar is in hoogte en het mij wil laten zien in een showroommodel?
Heb jij je Polo AW al? ik kan je er van verzekeren dat de mijne het niet kan hoor en daar zeg ik die steuntjes worden niet voor niks gemaakt want er zijn namelijk honderden AW rijders die hier last van hebben, dus als jou verkoper het in mijn Polo kan laten zien dan heel graaaaag! enige wat ik me voor kan stellen is dat ze een kleine wijziging in de armsteun hebben aangebracht naar aanleiding van klagende mensen over de verstelbaarheid dat het in latere modellen wel kan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
mijn armsteun (6R) moet eerst helemaal naar beneden en van daaruit is deze trapsgewijs omhoog te "kantelen". misschien werkt dit bij AW(?) ook?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
mijn armsteun (6R) moet eerst helemaal naar beneden en van daaruit is deze trapsgewijs omhoog te "kantelen". misschien werkt dit bij AW(?) ook?
Nee dit werkt zoals je in alle 7 pagina's hier voor kan lezen niet op de AW's misschien inmiddels aangepast als ik de post van ShaRule lees waarbij de dealer het even voor doet, mijne kan het in ieder geval niet
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heeft iemand het al kunnen checken bij een dealer hmm?
Heb 2 dealers gebeld en vw gemailt، krijg onduidelijke antwoorden zoals gewend.
En heb geen tijd nog om langs te gaan.
Hierbij trouwens de prijslijst brochure die ik in augustus heb gedownload, in hoogte verstelbaar voor alle uitrustingen excl trendline.
Heeft iemand een oudere prijslijst?
6ER staat voor middenarmsteun voor in hoogte- en lengte verstelbaar.

Screenshot_20190907_083756_com.adobe.reader.jpg
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW Highline  1.0 
Heeft iemand het al kunnen checken bij een dealer hmm?
Heb 2 dealers gebeld en vw gemailt، krijg onduidelijke antwoorden zoals gewend.
En heb geen tijd nog om langs te gaan.
Hierbij trouwens de prijslijst brochure die ik in augustus heb gedownload, in hoogte verstelbaar voor alle uitrustingen excl trendline.
Heeft iemand een oudere prijslijst?
6ER staat voor middenarmsteun voor in hoogte- en lengte verstelbaar.

Screenshot_20190907_083756_com.adobe.reader.jpg
Heb met de pon gesproken, en ze zeggen dat die niet in hoogte verstelbaar is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Onzin.
Staat op in hoogte en lengte verstelbaar.
Je kan hem omhoog plaatsen maar niet verstellen.
Hij is in lengte verstelbaar en in hoogte verstelbaar. standje omhoog en standje naar beneden. verstelbaar houd in dat je iets in een andere stand kan zetten en dat kan met die armsteun. en uiteraard heb je gelijk dat dit door iedereen in de beschrijving word gezien als een traploos in hoogte instelbare steun maar dat is dus niet zo, ben ook heel erg benieuwd of de 2020 modellen dat wel hebben dan, zoals jou dealer zei dat die het kon laten zien. wanneer ga je hier langs? want dan zijn er vast een aantal AW rijders welke die steun ook willen bestellen uit het 2020 model
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!