Armsteun

Even een vraagje, die ik al langer wilde stellen.. Ik reed vandaag weer in de tiguan van mijn pa en die armsteun heeft 3 standen(hoogte), wat ik echt geweldige uitvinding vind..

Ik vind dat de armsteun van mijn Polo te laag zit en zou willen dat die iets hoger was..

Bestaat er een steun voor de polo met die standen, of wat zou ik ertussen kunnen stoppen zodat die iets hoger zit..
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Het zit wel ergonomisch onverantwoordelijk laag, maar om nou te zeggen dat ik er last van heb, nee. Gebruik hem eigenlijk alleen als opbergvak. En als je het prettig vindt je arm te rusten te leggen, vind ik dov's suggestie zo gek nog niet.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Het zit wel ergonomisch onverantwoordelijk laag, maar om nou te zeggen dat ik er last van heb, nee. Gebruik hem eigenlijk alleen als opbergvak. En als je het prettig vindt je arm te rusten te leggen, vind ik dov's suggestie zo gek nog niet.
oke nou ik ga wel ome ali express raadplegen voor een extended arm rest oid

Kussentje moet ik niet joh
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Ik heb bij Ali een prullenbakje besteld, dat in het achterste van de twee bekerhouder gezet en daar rust de armsteun op. Dan ligt hij wat hoger en kan ik hem gebruiken als armsteun. Eigenlijk vind ik hem nog te laag zitten, maar ja...
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Ik vind mijn armsteun ook te laag, maar klem meestal mijn portemonee tussen de rand en de steun, dan is hij precies op de goede hoogte. Ik dacht dit te gaan oplossen met een houten plankje die ik dan in de juiste vorm zaag.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!