Armsteun

even een update eerste poging mislukte maar dat was puur de maat wat even aangepast moest worden hij is op dit moment aan het printen morgen weer testen.

Dus oftewel opportunity cost: het is voor jou duurder om dit allemaal te lopen testen en te doen dan 10.- uit te geven en het kant en klaar te hebben

Ik zag dit een keer op youtube, wellicht ook handig voor jullie

 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
@dov nee kost alleen tijd,
Het materiaal wat je gebruik voor het 3d printen voor zo een ontwerp kost nog geen euro.


Indien die het ontwerp goed heeft kan die er ook aan verdienen Stick Out Tongue

Oppppooorrrtunity cost

Tijd = geld

In de tijd dat je bezig bent met zo’n ding in elkaar knutselen kon je ook iets anders doen waardoor je eindstand meer hebt verdient ;)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dus oftewel opportunity cost: het is voor jou duurder om dit allemaal te lopen testen en te doen dan 10.- uit te geven en het kant en klaar te hebben

Ik zag dit een keer op youtube, wellicht ook handig voor jullie

Heb 3d printer thuis dus voor mij is het geen probleem anders had ik nooit een 3d prijter gehaald
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Oppppooorrrtunity cost

Tijd = geld

In de tijd dat je bezig bent met zo’n ding in elkaar knutselen kon je ook iets anders doen waardoor je eindstand meer hebt verdient ;)
Als het je te lang duurt geef je toch 10 eu uit en kosten om het te printen bij iemand als het je niet uit maakt...
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!