aQeeb :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Ok ok...ik kocht voor me vorige bolide altijd een chineens setje voor 50€ bij cargoods. Ik heb hier geen slechte ervaring mee, kleur en kwaliteit is bij mij ook altijd goed geweest. Hmmm dus wellicht laat iknhet zo maar ff en dan over 3 wekenn kan ik weer wat bestellen.. Wellicht toch ff xenon erin knallen dan. Want nu weet ik het ff niet pff hihi

Jaa gelukkig is het zomer dus hoeft de dimlicht momenteel niet erg vaak aan Stick Out Tongue
 
Toch vandaag gemailed en heb ze terug gestuurd. Aangezien ik nog niet voor xenon wil gaan krijg ik de gpthunder 5800 retour. Ik weet van de weinige lichtopbrengst, maar dan dat maar even het zal er in ieder geval beter uitzien dan de 4350 mtec die ik had.
 
Het ziet er idd toch beter uit in combi met de leds, vanavond de lichtopbrengst maar eens bekijken..

IMG_20130702_174246_zpsd3171697.jpg


En ja wil je echt hetzelfde soort licht en vel wit hebben als de leds, dan zal er toch echt xenon in moeten :)
 
Ondertussen, heb ik al het grijzige in de voorbumper gespoten in het zwart. Tevens en het belangrijkste tot zover nieuwe Rims ! 17' x 8j et32 DOTZ met band 215/40/17. De achterste vallen nog net precies met de wielkasten, aan de voorkant zit ik er net buiten...

IMG-20130812-WA0007_zpsb91dbf38.jpg


Meer fotos en dan gemaakt met de nikon j1 die volgen nog :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle beloofde volgende foto's gemaakt met de Nikon krijg ik alleen in een post online maar niet in mijn garage. Of ik het thuis of via het werk doe. Via de desktop uploaden of via een site zoals photobucket en via de album van het forum zelf. ik krijg ze niet te zien in mijn garage. Het werkt voor mij alleen nog in een post. Erg vaag dus nog altijd....

grtz.. en tjsa jammer voor mij, maar ook voor jullie dat ik de foto's niet kan tonen ij mijn garage :(
 
Pfff ja dat is echt een must...begint nu wel beetje lang te duren ook maar goed....Hij zal moeten zakken dat zeker !!! Zal is rond moeten gaan speuren wat ik zo een beetje kwijt kan zijn...en ligt eraan wat of welke je aanschaft natuurlijk..zo heb ik "goedkope' veren gezien maar ook setjes zoals jij gehad heb....het scheelt allemaal nogal in prijs Stick Out Tongue

Naast het lager gaan had ik vanaf het begin al ook meer plannetjes nog...er is helaas alleen ff een tijdelijke stop geweest met geld pompen in de auto Stick Out Tongue.... Zal hier weer snel verandering in brengen want krijg toch echt zin om wat dingetjes langzamerhand te veranderen..

vreemd dat men garage foto's niet correct erop krijg en wel in me posts, maarja ook dat maar weer is doen Stick Out Tongue wellicht straks nog in de nachtdienst Stick Out Tongue
 
Pfff ja dat is echt een must...begint nu wel beetje lang te duren ook maar goed....Hij zal moeten zakken dat zeker !!! Zal is rond moeten gaan speuren wat ik zo een beetje kwijt kan zijn...en ligt eraan wat of welke je aanschaft natuurlijk..zo heb ik "goedkope' veren gezien maar ook setjes zoals jij gehad heb....het scheelt allemaal nogal in prijs Stick Out Tongue

Naast het lager gaan had ik vanaf het begin al ook meer plannetjes nog...er is helaas alleen ff een tijdelijke stop geweest met geld pompen in de auto Stick Out Tongue.... Zal hier weer snel verandering in brengen want krijg toch echt zin om wat dingetjes langzamerhand te veranderen..

vreemd dat men garage foto's niet correct erop krijg en wel in me posts, maarja ook dat maar weer is doen Stick Out Tongue wellicht straks nog in de nachtdienst Stick Out Tongue
Jij hebt tijd genoeg hahaha
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
In de nachtdiensten wel ja... :)

Update:

Paar dingen al gezien....

FK - 255,-
TA - 255,-
Bilstein - 559,-
Koni - 629,-
Weitec - 699,-

de ene zakt tot max 30mm de ander weer 50mm etc..etc.. eerst maar is ff opmeten oid hoever ik wil en kan zakken Stick Out Tongue ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard...

Hij moet ver genoeg kunnen zakken dat zeker !

Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die een van bovenstaande merken al heeft gebruikt of er meer van weten. Of er bv slechte kwaliteit tussen zit of extreme stugheid. Alle info is welkom !
 
Ok kijk hier ken ik wat mee...

TA kan van het lijstje alvast dan Stick Out Tongue

Bilstein en AP lees ik al meer goeie dingen over...En ik denk dat ik ook beter voor een schroefset ken gaan ipv van alleen de veren te vervangen althans dat leid ik af van de info die ik verder hier en daar lees..

p.s Deze week de 50.000 aangetikt !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!