aQeeb :: 2011 Volkswagen Polo 6R

@Gewoonjan

Op hun website word GPthunder aanbevolen als xenonlook. Heb jij deze ook al is gehad ?

Klopt het overigens dat je de storingsmelding van de stadslicht niet kan uitschakelrn en dat je daar die extra kabeltje dus voor nodig heb ? Zoja dan word de keuze van geen canbus of wel canbus een stuk makkelijker!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk, gp thunder levert ook een mooi resultaat in de reflector, maar daarbuiten wordt de licht opbrenst slechter is mijn ervaring. Echt een behoorlijk groene kleur wordt het bij 7500(?) k van dat merk.

En jep, die kabel die xenonlamp.nl verkoopt gebruik ikzelf ook in mijn koplampen. Werkt perfect. Maar het scheelt bij xenonlamp.nl dat je gewoon garantie hebt op het spul;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Oke super ! Hartelijk bedankt Jan !

Jammer dat ze op vakantie zijn ivm de led vragen, maar goed anders maar idd gewoon lekker kopen en de melding gewoon uitzetten en klaar Stick Out Tongue

Ik heb Marcels ook al een pm verstuurt ivm vcds, maar kan inderdaad anders ook een x naar Jela toe. Zie zijn naam ook op het forum vaak voorkomen :)

Eerst maar beslissen dan welke ledjes ik bij de MTEC lampen gaat kopen en dan kort erna maar is de VCDS goed zetten :)
 
Lekker zuinig !!

IMG_20130524_190100_zps35a01fd6.jpg
 
Ze zijn besteld en kunnen morgen al wellicht binnenkomen !!


30w Canbus LED dagrijverlichting vervangingslamp x 1 voor dagrijverlichting
Maat
BA15s / P21w


5 SMD CANBUS LED Stadslicht W5W T10 x 1 voor kenteken

30 SMD CANBUS LED Stadslicht W5W T10 x 1 voor stadslicht

MTEC Xenonlook 4750k - wit x 1 ( voor de mist moet ik achteraf nog een x bestellen, was al ff genoeg zo hihi)
Maat
H4
Wattage
55w

Ben benieuwd...en afwachten op storing ja of nee anders een goeie reden om de VCDS bij te laten werken :)

Ohja de MTEC is de 4350 geworden dit omdat de h4 4750 niet voorradig was !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch nog maar even gedaan hihi Big Grin

Kleurverschil kentekenverlichting is vertekent door de foto

IMG_20130625_211635_zpsbfb94412.jpg


Dagrijverlichting !!!

IMG_20130625_211907_zps86eb9827.jpg


Nieuwe stadslichten !! En de MTEC daar ben ik minder tevreden over...dat is wel te zien aan de kleur. Het is de 4350 en niet de 4750 ivm met de voorraad, maar wellicht waren die wel witter dat weet ik niet...

IMG_20130625_211528_zpsee2c7e65.jpg

IMG_20130625_211607_zps37b88355.jpg


En joeehoeee geeen melding op het dashboard !! !!!! !!
 
Ik had de MTEC 4750 besteld, maar kreeg een mail dat ze de 4350 hebben verstuurd omdat de ander niet op voorraad was. Tevens mailen ze me net terug dat er volgens hun weinig verschil tussen zit en dat de GP Thunder door andere klanten aanbevolen word..
 
Heb een paar maand geleden deze gekocht bij xenonlamp.nl voor een citroen c1.
ImageUploadedByTapatalk 21372238635.299684.jpg

Deze komen dicht in de buurt qua kleur met jouw led lampen. Maar deze verlichten de straat bijna niet.

Als je precies dezelfde kleur lampen wilt hebben als jouw leds, moet je voor een 6000k xenon setje gaan. Je betaald een paar € meer, maar dan heb je goede verlichting waar je wat aan hebt als het donker is.
 
Dat begrijp ik...heb ook altijd met xenon gereden in de fiat bravo en mis dit ook heel erg. Alleen heeft de H4 koplamp van de polo geen lens en daarom wil ik er eigenlijk geen xenon in plaatsen ivm met strooilicht.....hmm..
 
Als het glas van je koplamp schoon is en je daarna je lampen afsteld is er niks aan de hand :). Ik heb er nu bijna een jaartje xenon inzitten, en heb maar 2x een seintje gekregen van m'n tegenliggers.

Zo ziet het er bij mij uit met xenon dimlicht en led mistlicht,

ImageUploadedByTapatalk 21372239403.790227.jpg
ImageUploadedByTapatalk 21372239419.892325.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!