Apple Car play App connect MirrorLink

Langs de Dealer geweest ,

Het zit niet op mijn Conpostion media player puur omdat ik het Excutive pakket niet heb ... Maar lijkt mij dat je dit zelf wel x kan veranderen met een andere software want het kan er wel op!

Usb : waarom die Iphone niet kan vinden is omdat je dan andere Usb aansluiting moest bij nemen vanwege de apple rechten ... Heel gaar zij de dealer een Samsung kan die wel vinden . Usb voor Ipod / iPhone was ook extra optie zie ik nu maar dacht het wel kon ..

Maar het gebeuren App connect / mirror link kan alleen als je Exkutive pakket er op zit.
blijkbaar heb ik me verkeken toen ik me Auto aan het samenstellen was!

nu zegt de dealer : dat als je wil bellen het beste via Bluethooth kan doen want dat werkt het beste en dat apple carplay en mirrorlink werkt niet zo vlekkeloos , maar vind het wel jammer was dus een extra optie waar ik overheen heb gekeken..
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Ik kan gebruiken. Mirrorlink, Apple carplay en Android auto. Dat laatste werkt nog niet in Nederland maar daar zijn manieren voor. Werkt wel beter als Mirrorlink! Ik heb nagekeken welke Hard- en Software ik heb in combinatie met het executive pakket.
Hardware: H24
Software: 0240
Media-Codex: 2101.0.0.8
Onderdeel nummer: 3Q0035824A
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
hallo in de vroege versie zit wel mirrorlink maar geen carplay
en het apple usb is alleen voor muziek
heb vw gevraagd via twitter, zij zeggen dat later carplay toevoegen niet mogelijk is
de reden dat het er eerst niet op zat en nu wel , is puur het licentie gedoe van apple
 
Goedemorgen allemaal,
Jullie issue met betrekking tot de Apple CarPlay komt mij bekend voor. Afgelopen weekend een nieuwe Polo gekocht (bouwjaar 2016) met app-connect voor de aansluiting van de Iphone op de Composition Media. Meteen na aanschaf getest en het werkte niet, apparaat wordt niet herkend terwijl de telefoon wel opgeladen wordt en bluetooth connectie gemaakt kan worden. Tijdens de proefrit hebben we dit getest en het werkte perfect dus begreep er niks van. Maar nu komt het, wij gebruikten een niet-officieel Apple 'lightning' kabel en deze wordt niet herkend door Apple Carplay! Gebruik daarom een officiële Apple lightning kabel en de Apple Carplay herkent jouw telefoon. Bij ons werkt het nu perfect. Ben benieuwd of het nu ook bij jullie werkt?
 
Volkswagen Polo  Edition  1.0 TSI 90PK 
Lijkt mij dat het er gewoon op moet zitten inderdaad. Mijne is 2 maanden oud en had het af fabriek. Ik laat je zo even weten welke software versie er op de mijne draait.

Technisch heb ik er geen verstand van.

Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak bij CarTronic voor het inbouwen van een discover media systeem. Omdat ik wist dat er in 2016 wat aanpassingen zijn aan het systeem kwam bij mij de vraag opborrelen of de Apple CarPlay ook werkend zou zijn.

Ik las hier eerder op het forum al dat de huidige usb-poort geen apple accepteert.

Van de medewerker van Cartronic begreep ik dat het geen enkel probleem was en dat het slecht een licentiecode invoeren was. Toen ik vroeg of er ook een kabel veranderd moest worden, kwam er een soort van warrige ''ja' uit. Het kostte in ieder geval 100,- Ik kreeg de garantie dat het 100% zou werken.
 
VW Polo  6c Bluemotion  1.0 
sorry voor het oude topic te spammen

maar is app connect de €265 waard? dit vraagt mijn dealer voor de actieveringssleutel!
ik heb het systeem zelf nog nooit gehad/gebruikt dus kan iemand mij er wat meer over vertellen?
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 tsi 90pk R-line 
Carplay en appconnect leek me leuk, maar in de praktijk gebruik ik het niet omdat:
- het niet draadloos is.
- ik navigeer met mn active info display.
- ik flitsmeister niet via carplay gebruik, maar via iphone, met meldingen over bluetooth als een soort inkomend telefoongeprek.

Ik zou het niet doen. Niet voor €265.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!