Apple Car play App connect MirrorLink

Goedemiddag Forum Lui:cool:

Betreft wat vragen over Apple Car play * App Connect & MirrorLink

Radio Systeem Compostion Media . die hoort toch ook gewoon MirrorLink & Appconnect & Apple Car play te hebben?
Zou graag mijn telefoon willen zien op het Display . Bluethooth werkt perfect met mijn IPhone 6 .

''Compostion'' Media is t zelfde als ''Discovery'' media maar dan zonder Navigatie toch?

Maar zie het helemaal niet staan in mijn Menu..... dus kan hem ook niet verbinden of proberen te verbinden?
En USB Apparaat word niet herkent.... als ik me IPhone iin de usb poort doet... echter laad hij wel op maar daar heb ik niet zoveel aan..

Misschien dat er een update is? en heb ik niet de laatse geupdate software erop zitten?
Huidige software :


Iemand ervaringen hier mee?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Ik kon toen via Apple Play een soort van 2de scherm openen op het display van de radio. Maar dat was doormiddel van de kabel van de iphone 5s in de usb en de bluetooth aan. Maar ik zie dat mijn radio ondanks het dezelfde is zonder navigatie een andere knoppen layout heeft.

Mirrorlink zelf heb ik nog niet aannde praat met m'n nieuwe S6 Egde Plus..
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Oke , ja tis beperkt dat klopt maar de telefoon lijsten worden bijgewerkt en worden er steeds meer ondersteunt !

Maar goed als je op menu drukt en switch naar radio/media/voertuig/klank/setup . Dan hoort MirrorLink er toch tussen te staan ? Of andere app connect ?

Wat voor software hebben jullie?@steefaaanSTB @WBPoloGti
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Hier werkt MirrorLink en Android Auto wel icm een Samsung S6. Wel met een Discover Media gen2, met navigatie. Wel eerst wat MirrorLink applicaties en onofficiële Android Auto APK installeren en dan usb kabeltje aansluiten. Wel wordt mijn toetsenbord (swiftkey!) teruggezet vervangen door Samsung toetsenbord
 
Volkswagen  Polo 6C Edition  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
Telefoon koppelen via bluethooth gaat gewoon goed en werkt ook goed!

Usb apparaat me Iphone herkentie niet .

Idd wat je zegt vergrendelscherm er af gehaald ook dat werkt niet..

Maar ook al zou je telefoon nog niet koppelen of verbinden met een Usb dan zou je toch dat MirrorLink logotje moeten zien in je menu scherm?! Die kan ik niet vinden...
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Nee klopt @GertJan alleen voor android toestellen ,

Voor iphone is t Apple car play in de handleiding staat hoe je het moet connecten etc. Maar ik kan niet connect omdat t volgens mij gewoon niet der op zit bij mij?! Terwijl t wel zou moeten...
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Oke , ja tis beperkt dat klopt maar de telefoon lijsten worden bijgewerkt en worden er steeds meer ondersteunt !

Maar goed als je op menu drukt en switch naar radio/media/voertuig/klank/setup . Dan hoort MirrorLink er toch tussen te staan ? Of andere app connect ?

Wat voor software hebben jullie?@steefaaanSTB @WBPoloGti

Ik zal morgen even voor je kijken. Daarnaast moet je volgens mij wel een 'voice' toets hebben aan de linkerzijde van je knoppen layout op je radio, maar daarover ben ik niet 100% zeker.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
Heb is even goed zitten kijken , App Connect ( in mij geval voor de IPhone 6 zou gewoon moeten werken )
App Connect is algemeen menu . Van Daaruit kun je Apple CarPlay kiezen of MirrorLink
MirrorLink
is alleen voor Android toestellen
Apple Carplay spreekt voor zich dat alleen Apple is.

Alles zou het moeten doen volgens volkswagen.nl me telefoon zou moeten kunnen connecten met Apple carplay tenminste als ik t menutje heb APP CONNECT wat ik niet heb ? en best raar is terwijl het gewoon op hoort te zitten bij de Compostion media

Maar in Menu staat die App connect gewoon niet... en dan bedoel ik deze: (laatse afbeelding)

Staat die App connect wel bij jullie? en wat voor software draait jullie radio?
Hardware : H24
Software bij mij : 0245




 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Die heb ik ook niet, wellicht hebben wij nog een oudere Discover Media?
Of is het alleen een kwestie van (laten) updaten van de firmware?

Hmm raar me auto is net 5 weken oud.. lijkt me toch sterk dat ik een oudere versie van de radio er in heb.. , wat voor software draait jou radio op?
zou wel kunnen dat alleen kwestie is van updaten

Volgens mijn handleiding boekje heb ik generatie 2. en daar staat ook echt duidelijk hoe je moet connecten etc. wat moet doen maar heel dat icontje staat er niet in de menu.. ik ga morgen maar is langs me dealer.
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Hmm raar me auto is net 5 weken oud.. lijkt me toch sterk dat ik een oudere versie van de radio er in heb.. , wat voor software draait jou radio op?
zou wel kunnen dat alleen kwestie is van updaten

Volgens mijn handleiding boekje heb ik generatie 2. en daar staat ook echt duidelijk hoe je moet connecten etc. wat moet doen maar heel dat icontje staat er niet in de menu.. ik ga morgen maar is langs me dealer.
Laat je ff horen hoe het afgelopen is @kdPoloRline ?
 
Goedemiddag Forum Lui:cool:

Betreft wat vragen over Apple Car play * App Connect & MirrorLink

Radio Systeem Compostion Media . die hoort toch ook gewoon MirrorLink & Appconnect & Apple Car play te hebben?
Zou graag mijn telefoon willen zien op het Display . Bluethooth werkt perfect met mijn IPhone 6 .

''Compostion'' Media is t zelfde als ''Discovery'' media maar dan zonder Navigatie toch?

Maar zie het helemaal niet staan in mijn Menu..... dus kan hem ook niet verbinden of proberen te verbinden?
En USB Apparaat word niet herkent.... als ik me IPhone iin de usb poort doet... echter laad hij wel op maar daar heb ik niet zoveel aan..

Misschien dat er een update is? en heb ik niet de laatse geupdate software erop zitten?
Huidige software :


Iemand ervaringen hier mee?
Mijne is hardware 04, software 0105.
Iemand bekend of deze door de dealer is te updaten naar een recentere versie?
 
Laatst bewerkt:
Hmm raar me auto is net 5 weken oud.. lijkt me toch sterk dat ik een oudere versie van de radio er in heb.. , wat voor software draait jou radio op?
zou wel kunnen dat alleen kwestie is van updaten

Volgens mijn handleiding boekje heb ik generatie 2. en daar staat ook echt duidelijk hoe je moet connecten etc. wat moet doen maar heel dat icontje staat er niet in de menu.. ik ga morgen maar is langs me dealer.

Lijkt mij dat het er gewoon op moet zitten inderdaad. Mijne is 2 maanden oud en had het af fabriek. Ik laat je zo even weten welke software versie er op de mijne draait.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!