Voorstellen Angelabosko

De Beats uitvoering is op basis van een comfortline. Als ik goed naar de foto kijk heb je ook een comfortline bumper met enkel en alleen een R-line logo. Het is geen R-Line bumper in ieder geval. Lijkt mij dus meer een gevalletje bagde tuning van de vorige eigenaar. Niettemin alsnog een leuke auto en gefeliciteerd!
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Geen volledige R-line aan de buitenkant helaas..


Ramen achter wel weer geblindeerd, je hebt wel wat leuke aspecten.
Ik had hem gelukkig ook niet als r line gekocht. Maar kwam bij de dealer en ineens zag ik er r line op staan. Inderdaad ramen zijn wel weer geblindeerd en eigenlijk ook ontzettend donker zelfs. Zou ik de r line logo eraf halen of er op laten zitten ?
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
Klinkt heel cru, maar zou het dan niet een schade auto geweest kunnen zijn? Misschien dat de originele bumper in de kreukels is gereden. Altijd wel fijn om dit te weten.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Klinkt heel cru, maar zou het dan niet een schade auto geweest kunnen zijn? Misschien dat de originele bumper in de kreukels is gereden. Altijd wel fijn om dit te weten.
Heb inderdaad gevraagd aan het auto bedrijf en die gaf aan dat hij verder geen schade heeft gehad op een klein deukje na in de bijrijder kant. Maar dit zie je enkel als je het weet. Ik zie wel een sites waar je dit kan opvragen misschien is dit nog eens een idee ja
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
Heb inderdaad gevraagd aan het auto bedrijf en die gaf aan dat hij verder geen schade heeft gehad op een klein deukje na in de bijrijder kant. Maar dit zie je enkel als je het weet. Ik zie wel een sites waar je dit kan opvragen misschien is dit nog eens een idee ja
Het autobedrijf zal er natuurlijk nooit eerlijk over zijn, dan was de Polo misschien nooit verkocht geweest.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik zou m zeker laten zoals het nu is. Vind het een hele mooie, nette auto. Mocht het je echt hinderen wellicht de R badge eraf halen, maar verder zou ik me niet teveel zorgen maken over schadeauto oid.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ik zou m zeker laten zoals het nu is. Vind het een hele mooie, nette auto. Mocht het je echt hinderen wellicht de R badge eraf halen, maar verder zou ik me niet teveel zorgen maken over schadeauto oid.
Ja ik vind het een beetje jammer om met r badge te rijden als het niet zo is, maar van binnen is hij ook echt ontzettend net oeps alleen vinger vlekjes van mij hahah. F4E45247-F912-432D-B0AF-BA9579A6A2B4.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo en Thomaskol
Kan door de belichting komen, maar bij de A stijl zie ik ook geen Beats logo. Dat zou betekenen dat je ook geen Beats uitvoering hebt, maar een comfortline. Ik zou het R-line logootje lekker laten zitten als het je meer dan 5 minuten zou kosten om hem te verwijderen.
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Kan door de belichting komen, maar bij de A stijl zie ik ook geen Beats logo. Dat zou betekenen dat je ook geen Beats uitvoering hebt, maar een comfortline. Ik zou het R-line logootje lekker laten zitten als het je meer dan 5 minuten zou kosten om hem te verwijderen.
inderdaad je hebt gelijk, bijzonder waar je dan zo allemaal nog achter kan komen haha. niet dat ik er veel verschil in heb hoor heb hem niet bewust gekocht om een beats uitvoering maar wel leuk om te weten wat voor uitvoering het daadwerkelijk is.
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!