Voorstellen Angelabosko

Hoi allemaal, ik ben Angela ben 21 jaar en heb op 22-09-2022 voor het eerst een auto gekocht nu ben ik hier nog helemaal niet in thuis.
Ik was best kieskeurig met mijn auto zoeken, toen had ik er een gevonden 220 km bij mij vandaan. toen ik ging kijken zag ik ineens dat er r line op stond alleen nu twijfel ik of het wel daadwerkelijk een r line is. ik heb deze wel bij een auto bedrijf gekocht. kan je toevallig ergens controleren of het daadwerkelijk een r line is ?


Graag hoor ik van jullie :)
 

Bijlagen

  • 1D959190-B7CC-4AE5-8A2D-AF850EC11C48.jpeg
    1D959190-B7CC-4AE5-8A2D-AF850EC11C48.jpeg
    945.5 KB · Weergaven: 102
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenH69
Je zou het kunnen achterhalen met het chassisnummer, om het zeker te weten.

Ik vind het moeilijk te zien adv de bumper, foto is vrij donker. Maar dan alsnog kan er een andere bumper opgezet zijn.

Je hebt geen r-line velgen volgens mij.

Verder is een r-line ook doorgetrokken in interieur en achterbumpee en ligt de auto iets lager.

Dat is lastig oordelen aan 1 foto.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Welkom,

Je kan best een R-line uitvoering hebben.
Op kenteken zou je het moeten kunnen zien, chassisnummer, eventueel op je sticker in de koffer.in je boekje.
En volle R-line zou ook de R op de bekleding moeten hebben en volgens mij donkere A, B en C stijlen en donkere hemel (antraciet)
 
Welkom,

Je kan best een R-line uitvoering hebben.
Op kenteken zou je het moeten kunnen zien, chassisnummer, eventueel op je sticker in de koffer.in je boekje.
En volle R-line zou ook de R op de bekleding moeten hebben en volgens mij donkere A, B en C stijlen en donkere hemel (antraciet)
Als ik via finnik mijn kenteken zoek zie ik enkel beats uitvoering, ik heb op mijn bekleding ook geen R staan. vind ik heel bijzonder dat deze emblemen er wel op staan in dit geval
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.0 TSI Beats 95 PK 
Bij Finnik kan je uit 4 versies kiezen op jouw kenteken, zit er een boekje bij?
Kijk even op de sticker aan de andere kant van de kaft, of in je kofferbak waar je reservewiel in (kan liggen) ligt.
Daar zou een sticker moeten zitten.

Niet elke R-Line is een volledige R-line, je kan ook een style R hebben die buitenzijde R-line is maar binnen niet.
Op je voorschermen zit namelijk ook een R logo....
 
Het is makkelijker te zien aan de achterkant of in ieder geval het "kontje" R-line is. Je hebt dan een zilveren omlijsting om de nep uitlaten en een kleine spoiler.

Je voorbumper lijkt wel een R-line te zijn als ik deze met mijn auto vergelijk, alleen lastig te zien in het donker.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Bij Finnik kan je uit 4 versies kiezen op jouw kenteken, zit er een boekje bij?
Kijk even op de sticker aan de andere kant van de kaft, of in je kofferbak waar je reservewiel in (kan liggen) ligt.
Daar zou een sticker moeten zitten.

Niet elke R-Line is een volledige R-line, je kan ook een style R hebben die buitenzijde R-line is maar binnen niet.
Op je voorschermen zit namelijk ook een R logo....
En je hebt inderdaad een verschil tussen alleen buitenkant een R-line uitvoering of ook nog de binnenkant.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!