Android radio advies gevraagd

Wilde in eerste instantie voor een originele navigatie retrofit gaan. Maar bij nader inzien vond ik dit het toch niet waard.
Heb in een andere auto met de originele navigatie mogen spelen en was niet onder de indruk. Zeker niet voor de kosten voor achteraf inbouw.
Na goed reviews te hebben gelezen en bekeken op youtube over deze Xtrons Android radio, toch voor deze optie gekozen. We gaan zien of ik er spijt van krijg!;)!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI Blue Motion 
@Walter-GTI
Heb nu een nieuwe erin zitten. Android auto werkt, maar wil de mirrorlink aan de praat krijgen dat lukt nog niet.

Aamirror geinstalleerd en settings aangepast. Maar hij pakt hem niet.

Hoe heb jij dit gedaan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
@Walter-GTI
Heb nu een nieuwe erin zitten. Android auto werkt, maar wil de mirrorlink aan de praat krijgen dat lukt nog niet.

Aamirror geinstalleerd en settings aangepast. Maar hij pakt hem niet.

Hoe heb jij dit gedaan?
Is je telefoon geRoot? En je hebt ook AAunlock nodig.

En dan start je Android Auto op en rechts dat sneldheidsmetertje en kies je voor AAmirror

Check anders YouTube of XDA forum ;)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Nee mijn tel is niet geroot.

Dat metertje heb ik niet. In dat filmpje staan 4 keuzes en ik heb er 2. De keuze die ik nodig heb staat er niet tussen.

Als ik via mijn telefoon Android Auto start, heb ik O (home), Navigatie , Telefoon en koptelefoon.
Als ik aan radio verbind, komt dat snelheidsmetertje erbij.

Voor die AAmirror en AAunlock heb je wel root nodig.

Had vandaag voor een dag een Opel Vivaro 2018 met 33km op de teller, hier zat ook Android Auto op, hiermee werkte het ook.

2yl62ow.jpg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Die bestanden heb ik geinstalleerd.
AAmirror heb ik de settings ingesteld.
Als ik op AAunlock op unlock klik dan staat er root not available.

Er is nog iets wat je in android auto moest instellen maar dat kan ik ook niet.
Bij android auto, dan bij About en dan rechtsboven.
Heb ik maar twee keuzes, dat moesten er volgens de video vier keuzes zijn.

Verder als ik op dat snelheidsmetertje klik krijg ik enkel volkswagen radio te zien.

Dus dit ligt aan dat ik mijn tel niet geroot heb. Weet niet of ik mijn tel wil rooten.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Aamirror werkt nu ook op mijn Rcd 330.
(Wel de Noname versie hebben).
Stappen die je moet uitvoeren zijn;
1. Root je android telefoon. Als je dit nog niet gedaan hebt, vraag dan iemand die weet hoe je dit moet doen.
Want het is belangrijk dat je de juiste root versie hebt voor jou type mobiel.
Na de root wordt ook een app "super user" geinstalleerd.
2.
Ik gebruikte dit filmpje waarin het stap voor stap wordt uitgelegd, hoe je Aamirror installeerd.
3.installeer Android auto. (de app vind je via google)
4. Installeer Aamirror en Aaunlock.
(de app vind je via google als je zoekt op Aamirror)

Voer de stappen uit op het filmpje.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Eindelijk radio afgebouwd! moest een lange tijd op het frontje wachten. Ben erg blij ermee, heb nu gewoon alles wat ik maar wil! Youtube, spotify, sygic, google maps navigatie, tv app Canaal digitaal etc.
goed radio ontvangst, snelle en goede bediening, stuurbediening werkt ook probleemloos.
Handsfree bellen met bluetooth werk super(heb een externe microfoon geïnstalleerd) Kan deze xtrons android radio iedereen aanbevelen.

IMG_1833.jpg IMG_1837.JPG
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI Blue Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!