Android radio advies gevraagd

rcd330.jpg

Lijkt trouwens aardig oem van ali express kwam deze tegen op de istagram van volkswagen south africa
 

Bijlagen

  • rcd330.jpg
    rcd330.jpg
    112 KB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
@Walter-GTI
Als ik mijn mob aansluit op de rcd 330 radio en de apps wil bekijken dan wordt mij mob gelockt. Dus dan kan ik alleen via het scherm naar de apps. Heb jij dat ook?

Jammer dat alleen apps werken die mirrorlink ondersteunen. Ziggo app kan ik bijv niet afspelen.
Dus echt alles streamen via je mob kan niet?

Verder goed geluid, past mooi en werkt goed.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
@Walter-GTI
Als ik mijn mob aansluit op de rcd 330 radio en de apps wil bekijken dan wordt mij mob gelockt. Dus dan kan ik alleen via het scherm naar de apps. Heb jij dat ook?

Jammer dat alleen apps werken die mirrorlink ondersteunen. Ziggo app kan ik bijv niet afspelen.
Dus echt alles streamen via je mob kan niet?

Verder goed geluid, past mooi en werkt goed.
Ik heb via omweg mijn scherm kunnen kopiëren, niet via standaard Android Auto. Zoek maar eens op AAmirror
Mijne word niet gelockt, beeld van m'n telefoon wordt zwart met Android Auto erop, dan gewoon omhoog swipen.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Ik weet al wat het probleem is. De versie die ik heb gekocht, is alleen geschikt voor apple.
Ik heb geen android auto erop zitten.
Helaas heb ik geen iphone.

Nu moet ik kijken of ik er android auto op kan zetten of anders deze verkopen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Welke radio versie heb jij?

De firmware pakt hij helaas niet bij mij.
Dus ik kan android auto niet erop zetten.
Op die site die je stuurde staat er ook geen beschikbaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Heb zelf ook de rcd330plus gehad. Opzich leuke radio, aangezien die je stuurwielbediening en park. Sensoren etc. Ook overneemt.
Ik heb uitendelijk toch wel voor een Pioneer radio ben gegaan ivm de instel mogelijkheden qua geluid met subwoofer en DAB en dergelijke.

Rcd330 voor de prijs een heel fijne radio.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Welke radio versie heb jij?

De firmware pakt hij helaas niet bij mij.
Dus ik kan android auto niet erop zetten.
Op die site die je stuurde staat er ook geen beschikbaar.
187B noname

CarPlay Android Auto RCD330 R340G Plus Noname Radio RCD340G C210 For VW Tiguan Golf 5 6 Jetta MK5 MK6 Passat Polo 6RD035187B
http://s.aliexpress.com/BRZfqyQN?fromSns=Copy to Clipboard

Ik had goed gekeken of er al Android auto op stond.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!