Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Herkenbaar. Exacte tijd weet ik niet, maar op een warme dag koelt hij bij mij het beste zodra je voldoende rijwind hebt. Vorig jaar is het aircosysteem nog hervuld.Ik merk de laatste dagen met het hete weer dat mijn airco echt pas na een goede 10 minuten koud begint te worden.
Is dit gangbaar bij die polotjes?
Ik heb hem ongeveer een maandje geleden gevuld en ik heb inderdaad gemerkt dat als er voldoende rijwind is dat hij dan beter koelt.Herkenbaar. Exacte tijd weet ik niet, maar op een warme dag koelt hij bij mij het beste zodra je voldoende rijwind hebt. Vorig jaar is het aircosysteem nog hervuld.
Dan is het normaal, zolang je maar wel snel al koude lucht uit de roostertjes voelt komen. Dat komt bij mij iig vrij snel.Op zich doet hij dat wel, maar voor het koel begint te worden in de auto ben je wel minimaal 10 minuten verder.
Ja, uiteraard staat hij op ac aan, koud en in minimaal in stand 1.
Maarja, gisteren was het hier 30 graden en uiteindelijk werd het wel koel alleen duurt het wat langer
Nog geen keuze gemaakt, wel dat hij max 40 cm hoog mag zijn. Ivm hoedenplank.Ik zal straks even als ik naar huis rij. Heb je trouwens nog gekeken voor een koelbox?
Jij gaat hem ook in de kofferbak doen? Ik vind dat jammer.Nog geen keuze gemaakt, wel dat hij max 40 cm hoog mag zijn. Ivm hoedenplank.
Herkenbaar. Exacte tijd weet ik niet, maar op een warme dag koelt hij bij mij het beste zodra je voldoende rijwind hebt. Vorig jaar is het aircosysteem nog hervuld.
Ja daar heb ik ook een 12v zitten.Jij gaat hem ook in de kofferbak doen? Ik vind dat jammer.
Ik kan dan niet bij koude drankjes en voor mij geldt ook dat ik niet bij de medicatie kan en die mag absoluut niet warm worden en dat kan ik dan niet controleren mocht de koelbox er onverhoopt mee ophouden en evt dan weer aanslaan zonder dat ik dat in de gaten heb.
Je moet nooit een gast of gastje in me condensor stoppen.Ik had een gastje in me condensor,
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.