Aftertalk: Kerst Meet and Greet Amersfoort 18-12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was zeer gezellig, en ik heb me goed vermaakt met de camera.
Was wel slordig geparkeert, en verkeerdesom,
Dat maakt mooie foto's maken erg moeilijk tegen de lichtbron in.
Ik heb een selectie gemaakt waar jullie het voorlopig mee moeten doen,
totaal 130 foto's gemaakt, en dit zijn tog wel de meest toonbare.
Voor de oplettende kijkers ben ik fan van een auto:)
full

full

full

full

full

full


De Prijzen quiz master @Durban
full


Winnaar hoofdprijs: @mrttt
full


Winnaar troostprijs @Robin66079
full


MyPolo 9n3 club internationale
full


En uiteraard, volgas naar huis.Stick Out Tongue
full


Bekijk alle foto's (want het zijn er nog wat meer) in de fotogalerij.
https://www.mypolo.nl/xenforo/media/categories/nederland.83/

TNX voor de opkomst! was gezellig!:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ook was het mijn eerste meeting. Heb nu ook een beetje de gezichten bij de forumnamen. Kon helaas niet tot het einde blijven ( ging volgens mij als eerste weg [emoji53]), maar was leuk om te zien en horen wat een ieder aan zijn auto heeft gedaan en nog wil doen. Verder Ronald bedankt voor het checken of de radio omgebouwd kon worden.(helaas [emoji20] gaat het niet werken) Ik zal zeker een volgende keer weer aanwezig zijn en dan wat langer.
 
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Oja vergeet nog even te zeggen, dat bij een ontmoeting elkaar voorstelt met onze échte voornaam, en dan afvraagt welke nick name erbij hoort.
Volgende keer een naamsticker opplakken met je echte- en forumnaam plus auto. :)

Was zeer gezellig, en ik heb me goed vermaakt met de camera.
Bekijk alle foto's (want het zijn er nog wat meer) in de fotogalerij.
https://www.mypolo.nl/xenforo/media/categories/nederland.83/
Mooie foto's (behalve die van mijzelf Big Grin), ook leuk gedaan met die kentekens.

Fantastische dag gehad, flinke opkomst (heb het volgens mij niet eerder zo druk gezien), mooie tot zéér mooie wagens, aardige mensen, lekker droog weer en het was niet echt koud te noemen. Topmeeting!

Dank aan Durban en Polovl voor de hulp en advies.
Ook leuk om mijn plaatsgenoten een keer te ontmoeten. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ook ik heb me weer vermaakt, al kwam ik wat later en ging ik wat eerder dan de vorige meeting op deze plek. Gezellig ff weer met een aantal van jullie gekletst te hebben, en weer leuke ideeën op gedaan te hebben.

Vooral die OEM led voor de 6C blijf ik toch wel heel erg gaaf vinden dus maar eens ff afwachten wat er nog onder de kerstboom komt te liggen of niet.

Volgende meeting ben ik weer present als het maar ff kan.
Fijne feestdagen ...
 
Ook ik heb me weer vermaakt, al kwam ik wat later en ging ik wat eerder dan de vorige meeting op deze plek. Gezellig ff weer met een aantal van jullie gekletst te hebben, en weer leuke ideeën op gedaan te hebben.

Vooral die OEM led voor de 6C blijf ik toch wel heel erg gaaf vinden dus maar eens ff afwachten wat er nog onder de kerstboom komt te liggen of niet.

Volgende meeting ben ik weer present als het maar ff kan.
Fijne feestdagen ...

Doe nou niet, die lampen vereisen elektrische aanpassingen en iedereeen hier weet hoe dat bij jou uitpakt.
 
Hier zijn de foto's die ik gemaakt hebt op de M&G, als aanvulling op die van DeeOow.
Alvast m'n excuses voor de minder mooie manier waarop de kentekenplaten onherkenbaar zijn gemaakt. Ga in de toekomst eens investeren in een photoshop.
Ik heb redelijk wat foto's van de 9N/9N3 bende, maar de 6r en 6c'tjes zijn me zeker ook niet ontgaan ! ;)
Wie z'n snuit of Polo liever niet online heeft, stuur maar een PB.
Veel plezier ermee :mrgreen:
DSC_3079.JPG DSC_3082.JPG DSC_3084.JPG DSC_3085.JPG DSC_3086.JPG DSC_3087.JPG DSC_3088.JPG DSC_3089.JPG DSC_3090.JPG DSC_3092.JPG DSC_3093.JPG DSC_3094.JPG DSC_3095.JPG DSC_3096.JPG DSC_3098.JPG DSC_3099.JPG DSC_3100.JPG DSC_3101.JPG DSC_3102.JPG DSC_3103.JPG DSC_3104.JPG DSC_3106.JPG DSC_3108.JPG DSC_3109.JPG DSC_3110.JPG DSC_3112.JPG DSC_3113.JPG DSC_3119.JPG DSC_3123.JPG DSC_3124.JPG DSC_3125.JPG DSC_3129.JPG DSC_3130.JPG DSC_3131.JPG DSC_3135.JPG DSC_3136.JPG
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!