Aerostriker :: 2010 Volkswagen Polo

Wou graag even jullie mening weten over het volgende. Ik wil namelijk graag mijn ondergrill spuiten. Nu zit ik te denken aan Glossy rood of Glossy zwart. Ik vind rood weer mooi aangezien dat weer mooi aansluit op mijn ABT striping maar zwart zorgt er weer voor dat mijn gele onderlampen beter zichtbaar zijn. Tevens heb ik binnenkort mijn GTI grill erin zitten die ik glossy zwart spuit zodat die rode lijnen van die grill er beter uitkomen.
Hoor graag jullie mening :).

Gr.
Aero
 
ik ben een fan van zwarte wagens dus ik stem gloss zwart! In mijn ogen is het soms voor een hele goede reden dat niemand een bepaald iets heeft gedaan aan zijn auto ;) uniek staat zelden gelijk aan mooi
 
ik ben een fan van zwarte wagens dus ik stem gloss zwart! In mijn ogen is het soms voor een hele goede reden dat niemand een bepaald iets heeft gedaan aan zijn auto ;) uniek staat zelden gelijk aan mooi
Daar heb je inderdaad een goed punt Dave, was even op youtube aan het zoeken naar een soort van vergelijking en moet zeggen dat een andere kleur ook wel erg goed staat.
Maar ja ik weet niet echt of rood staat. Ik ben best goed in spuiten dus ik kan het zelf doen zoals ik me grill en logo's ook heb gedaan.
Aangezien ik dit jaar naar Wörthersee ga om de Polo daar een beetje op de markt te zetten moet ie wel opvallen. Maar ja zoals jij zegt uniek staat zelden aan mooi.

Hier heb je een vergelijking

Polo 6r Teaser - YouTube

Zit overigens ook te twijfelen tussen velgen van Asanti of Oxigin.

Deze zijn van Asanti

lx7_red_amp_yellow.png


Of deze van Oxigin

8ox_14_red.png
 
"Oxigin Oxrock 14" velgen vanmiddag besteld. 3 weken wachttijd helaas :(. Zodra ze eronder zitten zal ik foto's posten. Hopelijk dit weekend, als het weer meezit, me schroefset eronder monteren.
Wel een kleine upgrade afgelopen week uitgevoerd.

GTI Grill hoogglans zwart gespoten met ABT logo
j665ar.jpg


Ondergrill en mistlamp kappen hoogglans zwart gespoten(Moet enkel nog de chrome high-line strip rood spuiten/wrappen)
35d1f6o.jpg


Achtergrond VW Logo achterklep hoogglans rood gespoten en VW Logo Hoogglans zwart
jtxkpg.jpg
 
Zo heette de velgen Stick Out Tongue. Het zijn 17" velgen wat ik heb besteld. Wou eerst voor de 18" gaan maar die waren 8.5J, hierdoor steekt de 18" variant helaas uit wat ik persoonlijk niet mooi vindt.

Op onderstaand filmpje kan je de velgen zien die ik besteld heb op een MK6, hij heeft wel de 20" variant Stick Out Tongue en mijn spaken zijn zwart met rode inleg.

http://www.youtube.com/watch?v=IdKhNLoe8Pw
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!