Aerostriker
Lid
Hahaha dank jezou mijn keuze ook zijn echt gaaf denk dat ik de mijne ook us rood maak
 , het is een keer wat anders he
, het is een keer wat anders he  . Zojuist ook een afspraak gemaakt bij yourcarwrap.nl voor 8 februari om mijn dak en moterkap mat zwart te laten wrappen en me spiegelkappen en raamlijsten met carbon
. Zojuist ook een afspraak gemaakt bij yourcarwrap.nl voor 8 februari om mijn dak en moterkap mat zwart te laten wrappen en me spiegelkappen en raamlijsten met carbon  . Ben benieuwd.
. Ben benieuwd. 

Ik ga ff kijken hoe het eruit ziet met de carbon wrap. Als het me niet bevalt haal ik die carbon look kappen. Kan je die gewoon bij de dealer bestellen trouwens?
 Ik ga ff kijken hoe het eruit ziet met de carbon wrap. Als het me niet bevalt haal ik die carbon look kappen. Kan je die gewoon bij de dealer bestellen trouwens? 

Verbaasde ik me ook over bij m'n middenconsole, je kan het echt alle kanten op buigen. Geen garantie dat bij deze mooi gaat worden natuurlijk
 Verbaasde ik me ook over bij m'n middenconsole, je kan het echt alle kanten op buigen. Geen garantie dat bij deze mooi gaat worden natuurlijk 

. Ik ga ze namelijk in Maart bestellen
. Ik ga ze namelijk in Maart bestellen