Aerostriker :: 2010 Volkswagen Polo

Dankje Ruittie en Bosino :), klopt hij staat nog erg hoog op zijn wielen. Zodra ik andere velgen ga halen van het voorjaar laat ik er gelijk airride onder zetten. Woon zelf in Almere (a.k.a. Drempelstad) dus dat heb ik zeker nodig. Begin volgende maand laat ik me moterkap en dak matte zwart maken en me spiegelkappen en deurlijsten met carbon wrappen :). Moet het 1 en ander nog regelen voor Wörthersee in mei haha Stick Out Tongue.

Dit worden de velgen die ik eronder plaats :).

1327416424_14-Oxrock-rot.jpg
 
Welkom! Een direct herkenbare 6R heb je zo. En met alle plannen die je hebt, gaat 'ie nog persoonlijker worden! :)
Ben benieuwd naar foto's van de toekomstige updates. ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
welkom mede ABT rijder :mrgreen: zeer uniek die stickers, heb die alleen nog maar in het grijs gezien. Is dat custom gedaan? Alleen die grill is wat te heftig voor mij..

Hoi Dave, dank je :). Ja ik heb de ABT stickers custom laten plaatsen. Klopt ik heb die grill geplastidipt samen met me VW logo's omdat ik me verveelde en wat aan me auto wou doen Stick Out Tongue. Ik ga volgende maand de GTI grill halen en deze hoogglans zwart spuiten met een TSI embleem erin. De grill is idd een beetje to much :). Leuk om te zien dat ik niet de enigste met de ABT kit ben Big Grin.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!