Aerostriker :: 2010 Volkswagen Polo

En hier wat foto's van het eind resultaat natuurlijk! Big Grin

2vdpmjb.jpg


1okks3.jpg


nz1t2d.jpg


11alt3q.jpg


52alub.jpg


2myyhbn.jpg
 
Wauw! Erg mooi resultaat! Big Grin
Jouw velgen zorgen echt voor een mooie balans met de felle bestickering! Big Grin
Oh en uiteraard, de verlaging staat haar ook prachtig! :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
staan er goed onder, mooie combinatie velgen, grill, bestickering.
alleen zou ik de gele folie weg doen, vind dat er niet goed bij staan, persoonlijke smaak natuurlijk ;)
 
Staat echt super lijp man! Idd dat geel vloekt wel een beetje met de rest, zou je beter smoke folie kunnen doen o.i.d. ;)
Dank je. :) Ik zal idd eens kijken hoe dat Smoke folie staat want ik wil me koplampen, ook al mag dat niet van meneer agent, ook smoke maken :). Persoonlijk vindt ik het wel een leuke combi hebben me gele mistlampen. Persoonlijke voorkeur uiteraard :).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!