Advies voor autoradio (mediabox) en lichtsensor

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of jullie me kunnen helpen:

Ik ben gisteren naar Cartronic in den haag geweest voor o.a. inbouw van GPS (150 euro) en een lichtsensor (150 euro) voor mijn VW Polo 1.2 TSI BM High Edition 2012 (6R). Reuze tevreden met hun diensten, alleen merkte ik vanochtend om 6 uur dat mijn achterlichten voor een paar seconden aangingen, mijn lichtsensor stond op stand "auto".

Nou is mijn vraag, ze hebben een nieuwe knop, waarschijnlijk een kastje en een lichtsensor (weggewerkt onder het raam) ingebouwd, waarschijnlijk een chinese kit. Mijn auto is een Bluemotion met start-stop systeem en een regensensor (geen xenon). Ik las dat er dan al een lichtsensor in de regensensor zou kunnen zitten?

Googlen op Ciclo VW lichtsensor bracht me niet verder, dus ik probeer het op het forum. Ik vertrouw de kwaliteit van de kit die ik nu heb namelijk niet. Misschien ook zonder die "goedkope" piep als ik de schakelaar op "Auto" set of een harde klik van hier tot Tokyo als het licht aangaat?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn tweede vraag gaat over de autoradio. Heb door hun ook een interesse gekregen om een chinese autoradio te kopen (origineel VW is buiten mijn prijsrange en wordt toch gejat, wil Torque Pro om met de paardekracht van mijn Bluemotion te pronken, en natuurlijk, metertjes).

Wat ik zag is de Joying Y-VM131N2PX5 9" Octa Core PX5 Android Autoradio, zonder die chinese meid helaas.

Kan ik mijn Mdi mediabox laten werken dat ik mijn mobiel kan opladen of misschien zelfs dataoverdracht? Ik zag dat de autoradio 2 USB-ingangen heeft en verder gewoon canbus voor VW plug and play.

Als jullie een goedkope oplossing voor mij zouden kunnen hebben, heel erg graag. En ik ben trouwens niet al te technisch, dus hoogstwaarschijnlijk ga ik niet zelf met mijn auto rommelen.

Alvast bedankt,

Ray
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk BMT 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk BMT 
Als je m kan inbouwen en werkend kan krijgen, dan kom ik graag eind deze maand bij je langs (heb mn autobudget voor deze maand al uitgegeven).

Wat zijn de kosten? Ga je ook maar meteen replyen in je xenon adapters thread als ik dan toch bij je langskom :)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk BMT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!