Advies bij importeren Duitsland gezocht

@_Maarten_ Niet dat ik weet of tegen ben gekomen.

@Robin dat schijnt ooit zo te zijn geweest maar ik heb een paar jaar bij de VW dealer gewerkt en daar er niemand over gehoord, bijna nooit een nieuwe auto gezien met minder dan 10 km op de klok.
Ik praat ook over 10 jaar terug, geen idee of dit nog het geval is.
 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Kan je niet met je eigen tellerbak onder je arm die kant op gaan? Stick Out Tongue
Monteer je je tellerbak in die WRC daar.

Zet je 'm in nederland weer terug.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Volgens mij geeft de RDW de melding "geen oordeel"
Bij mijn (geïmporteerde) auto krijg ik onderstaande melding

Wij geven geen oordeel over de reeks tellerstanden van dit voertuig. Dit kan twee oorzaken hebben: dit voertuig is buiten Nederland geregistreerd geweest, of aan dit voertuig is iets veranderd waardoor het een ander kenteken heeft gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Hmmm maar het wel overduidelijk 'fraude' als je dan de volgende keer, bij de APK, op ~3.000km zit.
Beetje tricky als je het mij vraagt haha!
Het zou op het rapport opvallen. Maar als je kan onderbouwen lijkt het mij niet zo'n ding toch?

koop je 'm voor jezelf of voor de handel?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!